دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: استان سمنان دارای ۷۰ شرکت دانش بنیان ثبت شده است و این ظرفیت بالایی است که استفاده به نحو احسن از آن ضروری می‌باشد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در سمنان امروز در دیدار نوروزی با مدیر کل کمیته امداد استان، اظهار داشت: تحقق شعار سال، منوط به عمل گرایی مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد نهادی عمل گرا است، تصریح کرد: استان سمنان دارای ۷۰ شرکت دانش بنیان ثبت شده است و این ظرفیت بالایی است که استفاده به نحو احسن از آن ضروری می‌باشد.

حجت الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به اینکه ورود به چرخه دانش بنیان، اقتصاد مقاومتی را به اقتصاد تهاجمی تبدیل می‌کند، خاطر نشان کرد: وارد شدن به عرصه بازارهای رقابتی و جهانی، موفقیت‌های بزرگی را برای ایران اسلامی به همراه خواهد داشت.

حمایت کمیته امداد از طرح‌های دانش بنیان

علی بحیرایی، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اختتامیه دومین رویداد استارتاپی و ارائه ۲۵۰ طرح دانش بنیان، اظهار داشت: کمیته امداد حامی طرح‌های دانش بنیان و واحدهای فناور است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد، خاطر نشان کرد: در سال جاری ۵۷۰۰ طرح اشتغال با تکیه بر شعار سال، اجرایی خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خاطر نشان کرد: افتتاح مرکز نوآوری اشتغال قومس، افتتاح مدرسه اشتغال امداد، افتتاح مرکز ict هوش مصنوعی، حمایت مادی و معنوی از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، از جمله اقدامات کمیته امداد برای تحقق شعار سال است.

وی با اشاره به حمایت‌های مختلف از مددجویان و اهدای ۶۵۰ سری جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان، تصریح کرد: کمیته امداد تمام تلاش خود را برای کاهش و از بین بردن فقر و چهره محرومیت در جامعه، بکار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha