چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
استاندار همدان

حوزه/ استاندار همدان با اشاره به لزوم توجه به شعار سال در سال جدید، گفت: پیشرفت استان با تکیه بر فناوری‌ها، هوشمندسازی و توجه به سرمایه‌های اجتماعی و رشد فنی استان طراحی شده است و لذا منزوی بودن مجموعه‌های آموزشی و تحقیقاتی دیگر قابل قبول نیست و لازم است تا به عنون پیشران حرکت‌ها در استان فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در این پیام پنج ویژگی متفاوت، علاقمند به کارهای مردمی، امیدآفرین، پرتحرک و عمل‌کننده، توسط مقام معظم رهبری برای دولت برشمرده شد و استانداری همدان نیز خود را موظف به فعالیت در راستای اهداف مهم موجود می‌داند.

وی با بیان اینکه در ایام عید شاهد حضور پرشمار مسافران و گردشگران در همدان بودیم، گفت: با فراهم شدن شرایط مناسب برای پذیرایی از مسافران و گردشگران، طبق بررسی‌های صورت گرفته شاهد اقدامات خوبی در سایه همدلی‌ها در این حوزه بودیم.

قاسمی فرزاد با تقدیر از مجموعه‌های خدمت رسان از جمله نیروی انتظامی، راهداری، اورژانس، هلال احمر و دیگر مجموعه‌ها در ایام نوروز، خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته در کنار مجموعه‌های خدمت رسان، نیروهای امنیتی نیز همه پای کار بودند و الحمدلله اجازه بروز کوچکترین مشکلی داده نشد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی انتصابات در استان، بومی بوده است، گفت: در حدود ۹۰ درصد از تغییرات در استان انجام شده و ۱۰ درصد باقی مانده نیز در مسیر تشریفات اداری انجام خواهد شد.

استاندار همدان به تشریح دیگر اقدامات دولت در استان همدان پرداخت و یادآور شد: تامین ۱۱۰۰ هکتار زمین برای مسکن ملی در همدان، تامین زمین برای بیمارستان هزار تختخوابی و تامین آب شرب در شهر همدان، از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده مبالغ ۱۰۰ میلیارد تومان، ۳۰۰ میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت جداگانه برای پروژه انتقال آب از سد تالوار اختصاص یافته است که ان‌شاءالله در سال جدید مشکلی در این حوزه نداشته باشیم، البته لازم به ذکر است که فرهنگ سازی در حوزه مصرف بهینه آب، یک نکته ضروری است و این در عرصه اصحاب رسانه می‌توانند کمک شایانی داشته باشند.

قاسمی فرزاد با اشاره به فعالیت مجدد فرودگاه همدان، بر لزوم ورود سرمایه گذاران در این حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: همدان نیاز به ایرلاین دارد و لذا در همین زمینه روز گذشته با تعدادی از سرمایه گذاران صحبت‌هایی داشته‌ایم.

وی با تقدیر از همراهی نمایندگان استان با مجموعه ادارات، یادآور شد: این همکاری می‌تواند اقدامات خوبی را در استان رقم بزند و شاهد موفقیت مجموعه مدیریتی استان در عرصه‌های مختلف باشیم.

استاندار همدان با اشاره به لزوم توجه به شعار سال در سال جدید، گفت: پیشرفت استان با تکیه بر فناوری‌ها، هوشمندسازی و توجه به سرمایه‌های اجتماعی و رشد فنی استان طراحی شده است و لذا منزوی بودن مجموعه‌های آموزشی و تحقیقاتی دیگر قابل قبول نیست و لازم است تا به عنون پیشران حرکت‌ها در استان فعالیت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha