شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مقام معظم رهبری

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز لازم است تا دغدغه جدی مسئولان، توجه و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم باشد، چرا که می‌تواند افق روشنی برای ملت ایران در عرصه‌های مختلف به خصوص مسئله اقتصاد، ترسیم نماید.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، اظهار داشت: بی‌شک موفقیت‌های مداوم مردم ایران در سالیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی و ناکامی‌های دشمن، بیش از هر چیز مدیون رهبری‌های امام(ره) و پس از ایشان رهبری، مقام معظم رهبری و حمایت قاطعانه مردم از مطالبات ایشان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به طور مشخص از ابتدا تا امروز همواره رهبر معظم انقلاب در بزنگاه‌هایی که حساسیت‌های بسیاری وجود داشته است، به خوبی و به موقع ورود خوبی داشته‌اند.

امام جمعه شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، بر حضور جوانان کارآمد انقلابی و با نشاط در جامعه تاکید داشتند، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز این جوانان رشید، انقلابی و با بصیرت کشور بودند که توانستند آنطور با شکوه و با عزت در برابر دشمنان ایستادگی کنند و پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: امروز لازم است تا دغدغه جدی مسئولان، توجه و حرکت در مسیر این بیانات حکیمانه و با تدبیر باشد، چرا که می‌تواند افق روشنی برای ملت ایران در عرصه‌های مختلف به خصوص مسئله اقتصاد، ترسیم نماید.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری همه ساله در آغاز سال جدید، مسیر این کشور را به خوبی تبیین می‌نمایند و لذا ضروری است تا منویات ایشان نصب‌العین همه فعالیت‌ها و برنامه‌های امور جاری قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران اسلامی، همگی یک دست و یکپارچه در صفی واحد، به دنبال تحقق اهداف و آرمان‌های بزرگ الهی هستند که شهدا مظهر آن بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha