سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان با پیشنهاد اینکه تولید محتوا در حوزه‌های مختلف و متناسب با ذائقه مردم و شرایط استان، در اولویت قرار گیرد، گفت: انتظار می‌رود در صدا و سیمای کردستان بیشتر به معرفی چهره‌های فاخر و ماندگار پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای استان کردستان، ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: صدا و سیمای کردستان از نیروهای مستعد و بسیار خوبی برخوردار است که با شور و هیجان در حال تلاش هستند و یقیناً درخشندگی هر مجموعه‌ای نیز حاصل تلاش و زحمات گروهی است.

وی با بیان اینکه در سال جدید لازم است تا به دنبال ابتکارات و کارهای جدید باشیم، گفت: کم‌کاری، غم و اندوه را به دنبال دارد و مانع از دستیابی به پیشرفت خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با پیشنهاد اینکه تولید محتوا در حوزه‌های مختلف و متناسب با ذائقه مردم و شرایط استان، در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: انتظار می‌رود در صدا و سیمای کردستان بیشتر به معرفی چهره‌های فاخر و ماندگار پرداخته شود.

وی خواستار توجه ویژه در زمان ساخت سریال مستوره اردلان شد و گفت: پخش سریال‌های ایرانی، آثار فاخر و بومی‌سازی محتواهای تولیدی موضوع مهمی است که امیدواریم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورذهبی به رسالت خطیر صدا و سیما و نقش رسانه ملی در انعکاس واقعیت‌ها و مقابله با هجمه دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: لازم است که همواره انعکاس و مطالبه‌گری مشکلات مردم از مسئولان را دنبال کنید و این اصل را سرلوحه کار خود قرار دهید.

در ادامه مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان کردستان نیز هر کدام به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha