یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام احمدزاده مدیرکل اوقاف وامورخیریه

حوزه/مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری، امسال در دومین مرحله طرح "قرار دوازدهم" بیش از ۲۶۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد احمدزاده، ظهر امروز در مراسم مرحله دوم از طرح ملی قرار دوازدهم که در بقعه متبرکه خواجه اباصلت مشهد برگزار شد، گفت:طرح ملی «قرار دوازدهم» در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی و جهت دهی مساعدت‌های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: قرار دوازدهم؛ به نام و یاد امام دوازدهم جهت دستگیری از افراد کم برخوردار با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، پیگیری درمان افراد معتاد، ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، عقد قرارداد با نانوایی‌ها در مناطق محروم جهت پخت رایگان و توزیع بین افراد کم برخوردار، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات انجام شده در طرح قرار دوازدهم با نام حضرت مهدی (عج) است؛ تصریح کرد: اولین مرحله قرار دوازدهم‌ در ۱۲ اسفند ماه سال قبل برگزار شد و بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی در قالب این طرح به همت خیرین، مراکز افق و هیئت امنای بقاع متبرکه تهیه و توزیع شده است.

احمدزاده افزود: امسال در دومین مرحله طرح قرار دوازدهم بیش از ۲۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد. همچنین بیش از یک میلیارد تومان برای سفره های افطاری ساده در طرح ضیافت الهی پیش بینی شده است و طی این ماه افزایش پیدا خواهد کرد و اقدامات بهتری را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ضمن ارتباط با اقشار مختلف نسبت به انجام فعالیت هایی در روز دوازدهم هر ماه به نام مهدی یاوران، گفت: امیدواریم در سال جدید که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده توفیق انجام خدمات به نام حضرتش را داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha