یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراسم اختتامیه رزمایش نوروزی کریمه اهل بیت (ع)

حوزه/ مراسم اختتامیه رزمایش نوروزی کریمه اهل بیت علیهم السلام همراه با اجرای سرودهای «رفیق شهیدم» و «سلام فرمانده» با صدای ابوذر روحی و گروه سرود «ماح» در خیابان آستانه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم اختتامیه رزمایش نوروزی کریمه اهل بیت علیهم السلام همراه با گردهمایی چند هزار نفری دهه نودی ها با اجرای سرودهای «رفیق شهیدم» و «سلام فرمانده» با صدای ابوذر روحی و گروه سرود «ماح» امشب در خیابان آستانه قم و با حضور جمع کثیری از مردم این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سعید نعیمی تهیه کننده نماهنگ «فرمانده» در این مراسم ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون این نماهنگ تا قلب اروپا و پاریس هم رفته و فیلم هایی از پخش آن در مکان ها و محافل مختلف دریافت شده است.

وی افزود: از کشورهای عراق، لبنان و سوریه نیز درخواست زیرنویس عربی این سرود را داشته ایم.

حجت الاسلام نعیمی ادامه داد: ۱۰۰ نفر همیار از استان های گیلان و قم نیز داشته ایم که برای ۳۱۳ نفر عضو گروه اجرا کننده سرود «سلام فرمانده» زحمات زیادی کشیده اند.

شایان ذکر است: حاضران در این مراسم با سر دادن شعارهای انقلابی در اعتراض به هتک حرمت تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی در شب گذشته اعلام انزجار داشته و این جنایت را محکوم نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha