دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1016990
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
سردار محمدتقی عصار

حوزه/ در پی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» برخی مسئولان و نهادها با ارسال پیام هایی درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» برخی مسئولان و نهادها با ارسال پیام هایی درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

تسلیت فرمانده کل انتظامی در پی درگذشت رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

و بشارت ده صابران را، آنان که هرگاه مصیبت و گرفتاری بر ایشان روی دهد می‌گویند: ما از خداییم و به سوی او باز می‌گردیم

خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدتقی عصار

سلام علیکم

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت شادروان مرحوم سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدتقی عصار که عمری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب سپری نمود، به آن خانواده محترم تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند منان مسئلت دارم به تمامی بازماندگان محترم صبر، شکیبایی، سلامتی و طول عمر همراه با عزت عنایت فرموده و روح بلند و بهشتی آن عزیز از دست رفته را با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) محشور و در جوار ملکوتی و دریای بیکران رحمتش به آرامش رساند.»

روحش شاد و جایگاهش متعالی

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

تسلیت رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی درگذشت سردار محمدتقی عصار

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا

خانواده محترم سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمدتقی عصار

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام عروج آسمانی سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمدتقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس باعث تأسف و تألم خاطر گردید.

کارنامه درخشان آن پاسدار انقلاب و سردار ولایی و نقش‌آفرینی‌های مخلصانه و برجسته وی در سمت‌ها و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه، انتظامی کل کشور و ستاد کل نیروهای مسلح، الهام‌بخش و راه‌گشای نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب درگذشت این سرباز نظام اسلامی و ولایت فقیه و خدمتگزار بی‌ادعا و از رزمندگان دوران هشت‌سال دفاع مقدس در طلیعه ماه پرفیض و برکت رمضان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم، همرزمان ایشان در انتظامی کل جمهوری اسلامی ایران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال رحمت و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای آن مرحوم و برای بازماندگان معزی صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

تسلیت جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی درگذشت سردار عصار

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با نهایت تاسف و تاثر، خبر عروج ناگهانی شادروان مرحوم سردار حاج محمدتقی عصار را دریافت نمودم.

سردار عصار عمری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب سپری نمود و منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده اند.

اینجانب، این ضایعه ناگوار و ناگهانی را به جامعه پیشکسوت دفاع مقدس و همرزمان ایشان در مجموعه انتظامی کل جمهوری اسلامی ایران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند ایشان علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

تسلیت رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ‌

(صابران کسانی هستند که هرگاه مصیبتی به آن‌ها رسد، می‌گویند: ما از آنِ خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم)

در اولین ساعات شروع ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت و گشایش، ماه امیرالمومنین حضرت علی بن ابی طالب (علیه السلام) با نهایت تأثر و تأسف فراوان خبر ناگهانی درگذشت همکار گرامی و ارجمند سرتیپ دوم پاسدار محمدتقی عصار برای همه همکاران محترم مجموعه بنیاد حفظ آثار و دوستان ایشان در نیروهای مسلح بسیار سنگین و اندوه بار بود.

تقوا و صداقت و روحیه انقلابی و ولایی و همچنین اخلاق نیکو و مردمی وی، گره‌گشایی از کار آحاد مردم از صفات برجسته این عزیز در گذشته بود.

فقدان شخصیتی همچون او برای مجموعه بنیاد حفظ آثار و دوستان او در سلسله مراتب نیروهای مسلح باعث تاسف و تاثرفراوان گردید.

این عقیدتی سیاسی ضمن ابراز همدردی و تسلیت ضایعه درگذشت همکار فقیدمان سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج محمدتقی عصار را تسلیت عرض نموده و ان‌شاءالله به برکت صاحب این ماه با حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و یاران شهیدش محشور گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha