پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تولید

حوزه / تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مسئولان دولتی باید با تمام قوا به حمایت از بخش تولید و تأمین نقدینگی مورد نیاز کارخانجات اهتمام داشته باشند و بسترهای لازم را برای تولید و اشتغالزایی هدفمند و پایدار فراهم سازند.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ضمن تبریک حلول ماه میهمانی خدا، گفت: رعایت موازین اخلاقی در ماه مبارک رمضان، اصلی‌ترین وظیفه مومنان است که در این ماه دنیا پرستی را باید از دل بیرون کنیم.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین به شعار سال با عنوان «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال زایی»، بیان کرد: تعطیلی کارخانجات تولیدی به ضرر اقتصاد کشور است و نباید به سادگی اجازه داد، کارخانجات تولیدی با برخی مسائل از جمله عدم برخورداری از تسهیلات بانکی جهت سرمایه در گردش، مالیات و دیگر مسائل اداری به تعطیلی و یا تعدیل نیرو کشانده شوند.

وی ادامه داد: در این شرایط اقتصادی که مقام معظم رهبری نیز بر لزوم حمایت از کارآفرینان و رفع موانع تولید تأکید کرده اند، مسئولان دولتی باید با تمام قوا به حمایت از بخش تولید و تأمین نقدینگی مورد نیاز کارخانجات اهتمام داشته باشند و بسترهای لازم را برای تولید و اشتغالزایی هدفمند و پایدار فراهم سازند.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: لازم است ضمن ارزیابی اقدامات گذشته خود، ببینیم چقدر در راستای فعالیتهای رونق تولید در جامعه حرکت کرده و منویات رهبری را در این عرصه‌ مورد توجه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha