جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام حسین(ع) چالوس گفت: رمضان دانشگاه خودسازی است که انتخاب واحد در آن بر عهده روزه داران است و هر کس به تناسب ظرفیت خویش از آن انتخاب می کند؛ دانشگاه تربیتی که دروس تربیت نفس، اخلاق، روح، ولایت پذیری و ... را باید در آن گذراند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، خانم فاطمه بذرافشان در نشستی اخلاقی به مناسبت ماه مبارک رمضان، پس از تبریک این ایام بیان کرد: برای پی بردن به عظمت این ماه بزرگ باید به بررسی آیات و روایات مربوط به آن پرداخت؛ ماه رمضان، ماه رحمت، آمرزش و پیوند با ولایت است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام حسین(ع) چالوس افزود: رمضان دانشگاه خودسازی است که انتخاب واحد در آن بر عهده روزه داران است و هر کس به تناسب ظرفیت خویش از آن انتخاب می کند؛ دانشگاه تربیتی که دروس تربیت نفس، اخلاق، روح، ولایت پذیری و ... را باید در آن گذراند.

وی ادامه داد: رمضان، ماه تقویت اراده، حسن خلق و بهره مندی از سفره ای که طبق روایات گستردگی آن را تاکنون کسی ندیده است، به همین دلیل بزرگان مقیدند که در روز اول این ماه دو رکعت نماز به شکرانه ورود به این ماه خوانده شود.

بذرافشان اظهار کرد: تا می توانید از لحظات این ماه پر عظمت استفاده کنید، دعا و قرآن بخوانید و از ساعات معنوی سحر بهره ببرید و رأس دعاهای خود را سلامتی و ظهور امام زمان قرار بدهید.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha