دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پایان نامه

حوزه/ دبیر کارگروه تخصصی گرایش اخلاق و تربیت اسلامی مرکز تخصصی فقه و اصول خواهران حوزوی اردکان گفت: موضوعات پایان نامه های بانوان طلبه این مرکز تخصصی در یک گارگروه مجازی تصویب شد.

مریم مرتضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، اظهار داشت: به همت معاونت پژوهش مرکز تخصصی فاطمة الزهرا سلام الله علیها اردکان کارگروه تخصصی «گرایش اخلاق و تربیت اسلامی» به صورت مجازی با هدف بررسی موضوع پایان نامه ها و با حضور اساتید این رشته برگزار شد.

وی افزود: در این کارگروه تخصصی، دکتر احمد دبیری، دکتر حسین احمدی، دکتر احسان فتاحی و دبیر کارگروه حضور یافتند و طرح های اجمالی با موضوع«بررسی سیره تربیتی مرحوم آیت الله علاقه بند» با حذف کلمه «مرحوم» تصویب شد و اینکه در تنظیم سئوالات، اخلاق در مقابل علم قرار نگیرد.

دبیر کارگروه تخصصی گرایش اخلاق و تربیت اسلامی مرکز فقه و اصول خواهران حوزوی اردکان گفت: یکی دیگر از موضوعات پایان نامه به دلیل تکراری بودن آن رد شد و نیز عنوان «مقایسه طرحواره اخلاقی شاه میر شیرازی با طرح واره اخلاقی جلال الدین دوانی»با این تغییر«نوآوری شاه میر شیرازی در اخلاق در مقایشه با اخلاق جلالی» تصویب شد.

خانم مرتضایی ادامه داد: موضوع «راهکارهای ایجاد و گسترش روحیه تعاون و همدلی اجتماعی از دیدگاه اسلام» با اضافه کردن موانع آن و تغییر سئوالات اصلی و فرعی از سوی اساتید کارگروه تأیید شد.

وی افزود: عنوان «بعد اخلاقی کنترل جمعیت از نگاه اسلام» به این صورت« کنترل جمعیت از منظر اخلاق اسلامی» و اصلاح سئوالات فرعی نیز به تصویب رسید.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha