یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسینی خراسانی

حوزه/ نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام اصلانی در حادثه حرم رضوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام اصلانی در حادثه حرم رضوی را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام آمده است: توفیق جهاد در راه خدا تا شهادت و افتخار یاری دین خدا آرزوی هر انسان با ایمانی است که در دعاهای شب و روز ماه مبارک رمضان آن را طلب می‌کنند.

وی در ادامه افزوده است: صلابت و صبر و بصیرت خانواده محترم روحانیون جهادی و مظلوم، شهید اصلانی و همچنین پاکدامن و دارایی که تا آستانه شهادت پیش رفتند؛ گواه این روحیه بلند شهادت طلبی است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرده است: کوردلان بدانند که روحانیت اصیل و انقلابی، همگام با مردم مؤمن و انقلابی ایران، همراه و حامی انقلاب و رهبری عزیز آن و وفادار به نظامند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در ادامه از مسئولان خواسته است با دقت توطئه‌ها را رصد و خنثی کنند و از قاتلان فرزندان انقلاب انتقام بگیرند.

وی در پایان آورده است: خداوندا شهیدان ما را مهمان امام رئوف، حضرت رضا علیه السلام و مجروحان را شفای عاجل و سایهٔ پر برکت خانواده‌های شهیدان و ایثارگران و سایه مبارک رهبر حکیم و شجاع را بر سر کشور و نظام و انقلاب ما برقرار و پایدار فرما.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha