دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید اصلانی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در پیامی شهادت طلبه جهادی شهید اصلانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در پیامی شهادت طلبه جهادی شهید حجت الاسلام اصلانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه عمامه‌های در خون نشسته در صحن امن رضوی،‌ حکایت استدامت استقامت حوزه‌های علوم دینی بر سبیل مجاهدت است.قصه عمامه و خون ، حکایت جدیدی نیست،

همین رمضان شاهد است و محراب مسجد کوفه که عمامه و خون، چگونه با هم در سحرگاه ۱۹ رمضان رستگار شدند.

در وصف مجاهدت های سرو قامتان عرصه جهاد و شهادت، بیش از ۳۵۰۰ شهید طلبه دفاع مقدس شاهدند که این نهضت مدیون عمامه های در خون نشسته است.

امروز دشمن ، مخالف عالمان مجاهد است و در این مسیر برای او شیعه و سنی تفاوتی ندارد و رسالت مهم امروز جهاد تبیین در این جنگ ترکیبی و شناختی است.

گوارا باد شربت شیرین شهود و شهادت بر عاشقان مسیر وصل و چه زیباست جامه عروج خونین بر اندام فقاهت.

چه خوش فرمود رهبر کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، آن احیاگر اسلام جهادی در عصر حاضر، پس از شهادت علامه مطهری:‌‏ بریزید خون‌ها را زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‎ ‌‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

اینجانب ضمن محکومیت این حمله ددمنشانه و عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده آسیب‌دیدگان و آرزوی مغفرت و رحمت الهی برای شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی از درگاه خداوند متعال برای مجروحان این حادثه نیز بهبودی و شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

سید محسن حسینی دیباجی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha