شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه یزد

 سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین، حمله تروریستی به روحانیون بسیجی و جهاد گر در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) را محکوم و خواستار برخورد جدی با عاملین این حادثه دردناک شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، در بیانیه ای آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» «سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹»

با تاثر و اندوه فراوان هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) و سوء قصد به جان سه نفر از روحانیون جهادگر عرصه خدمت و به شهادت رساندن یکی از این عزیزان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عموم مسلمین و روحانیت معزز تسلیت عرض می نمائیم.

طلاب عزیزی که در این واقعه مورد سوء قصد واقع شده اند، جزو عناصر جوان، جهادگر و پرتلاشی بودند که در عرصه خدمتگزاری به مردم عزیز مشهد مقدس به نام مبارک علی بن موسی الرضا علیه‌السلام اقدامات ارزشمندی را به ثمر می رسانند. این جنایت در حریم امن رضوی که مورد احترام تمامی فرق و مذاهب اسلامی است و در ماه مبارک رمضان که ماه ضیافت الهی است، امری محکوم و جنایتی آشکار به حساب می آید و آحاد مردم شریف و متدین از این بی حرمتی و جنایت گذشت نخواهند کرد.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن محکومیت این جنایت، در جوار مضجع منور رضوی مجددا شهادت طلبه عزیز و جهادگر حجت الاسلام والمسلمین اصلانی را به محضر عموم مردم مسلمان به ویژه خانواده محترم آن شهید تسلیت عرض می نمائیم و عافیت و سلامتی را برای مجروحان این حادثه از درگاه ایزد منان خواهانیم.

با درایت و هوشیاری عموم مسلمین و حفظ وحدت نقشه‌های معاندان و جنایتکارانه استکباری و اندیشه‌های تکفیری در راستای ایجاد رخنه میان اجماع و وحدت مسلمین نقش بر آب خواهد شد، ان شاءاللّه.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha