جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وداع با پیکر شهید حجت الاسلام محمد اصلانی در حرم مطهر رضوی

حوزه/ هتک حریم ثامن الحجج (علیه‌السلام)، شهادت و مجروح ساختن چند روحانی مظلوم از علمای جهادگر و خدمتگزار حاشیه شهر و شهادت جانگداز شخصیتی مجاهد وانقلابی، خیری خدوم برای قشر آسیب پذیر آن سامان، قلب هر ولایت‌مدار انقلابی را جریحه دار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای حادثه حرم رضوی و شهادت روحانی جهادگر را محکوم کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚبَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ﴿۱۶۹﴾

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بار دیگر دست خبیث آمریکا و اسرائیل از آستین تربیت یافتگان وهابیت تکفیری مخالف اسلام ناب محمدی بیرون آمد و در یک حرکت ناجوانمردانه سه نفر از مبلغان مکتب اهل البیت علیهم السلام را مورد حمله قرار دادند.

حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام که منجر به شهادت رزمنده هشت سال دفاع مقدس و برادر دو شهید، مجاهد انقلابی حضرت حجت الاسلام والمسلمین اصلانی رحمة الله علیه و مجروح شدن دو تن دیگر از روحانیون انقلابی و جهادی شد، بار دیگر دست فتنه گر دشمنان قسم خورده اسلام و امت اسلامی را برملا ساخت.

هتک حریم ثامن الحجج (علیه‌السلام)، شهادت و مجروح ساختن چند روحانی مظلوم از علمای جهادگر و خدمتگزار حاشیه شهر و شهادت جانگداز شخصیتی مجاهد وانقلابی، خیری خدوم برای قشر آسیب پذیر آن سامان، قلب هر ولایت‌مدار انقلابی را جریحه دار می‌کند.

در این بازه زمانی و برهه حساس از حیات اسلام و انقلاب، هوشیاری مردم عزیز و شریف ما اعم از شیعه و سنی، امری ضروری به نظر می‌آید.

ضمن محکومیت شدید این جنایت و درخواست برخورد قاطع و بدون ملاحظه با عوامل پیدا و پنهان آن از دستگاه مقتدر قضایی، انتظار می‌رود علمای فریقین، در اسرع وقت با محکومیت صریح این جنایت و انعکاس آن در فضاهای رسانه‌ای، باعث ناکامی دشمنان فتنه‌گر و از بین بردن امید واهی آنان در اختلاف افکنی بین امت اسلامی شوند.

این فاجعه جانکاه را به محضر مقدس حضرت بقیة الاعظم ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری مدظله العالی و حوزه های علمیه، خصوصا جمع طلاب خدمتگزار و جهادگر و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و برای شهید عزیز، علو درجات و برای آن دو بزرگوار مجروح این حادثه، شفای عاجل از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نماییم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha