جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه یزد

حوزه/ شورای افتاء، امام جمعه، مدرسین، طلاب حوزه های علمیه و جامعه روحانیت،  مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مریوان حمله تروریستی در حرم رضوی و به شهادت رسیدن یکی از روحانیون جهادی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، شورای افتاء، امام جمعه، مدرسین، طلاب حوزه های علمیه و جامعه روحانیت، مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مریوان حمله تروریستی در حرم رضوی و به شهادت رسیدن یکی از روحانیون جهادی را تسلیت گفتند.

در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ

ای پیامبر! با کافران و منافقان جهاد کن، و بر آنها سخت بگیر! جایگاهشان جهنم است; و چه بد سرنوشتی دارند

کشور اسلامی ایران همیشه موردتهاجم دشمنان اسلام و منافقان و مزدورانی بوده که از کوچکترین فرصت برای بر هم زدن وحدت، آرامش و امنیت استفاده کرده اند و این بار اقدام شنیع وترور ، شهادت و مجروحیت چند نفر روحانی در حرم مطهر امام رضا (ع) و دو نفر روحانی در شرق کشور موجب تاسف فراوان ملت ایران اسلامی گردید.

ما جامعه روحانیون با محکومیت این حادثه تروریستی و وحشیانه از ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی می خواهیم که با بصیرت کامل تلاش خود را برای ریشه کنی و ردیابی هرگونه اعمال ددمنشانه مضاعف نمایند و اجازه ندهند که کسی به امنیت، آرامش و وحدت ایران اسلامیمان ضرب وارد کند.

در خاتمه شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسالت می‌نمایم و از علمای دینی و متفکرین و اندیشمندان اسلامی می خواهیم که افکار پلید این گروه و گروهک های دیگر تکفیری و سیاست های اسلام ستیزانه آمریکا و صهیونیزم جهانی را به مردم بشناسانند و اعلام نمایند که اسلام هیچگاه این اعمال و تفکرهای متحجرانه را نپذیرفته و آن را رد می کند.

شورای افتاء، امام جمعه، مدرسین، طلاب حوزه های علمیه و جامعه روحانیت، مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مریوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha