سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: صهیونیست ها و مستکبران در صدد ضربه به وحدت مسلمانان شیعه و سنی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، در پیامی ضمن محکوم کردن شهادت مظلومانه یک روحانی و مجروح شدن دو تن از روحانیون در حرم مطهر رضوی، را خواستار مجازات عاملان تکفیری و تفرقه افکن این حوادث شد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای اخیر شاهد دو جنایت بزرگ بودیم؛ که یکی به شهادت رسیدن دو روحانی اهل سنت در گنبد کاووس و دیگری به شهادت رسیدن یک روحانی و مجروح شدن دوتن از روحانیون در حرم مطهر رضوی است.

نکته قابل توجه این است که هر دو واقعه از یک منبع شیطانی طراحی شده و در هر دو نقشه دشمنان، صهیونیست‌ها و مستکبران به دنبال ضربه زدن به اتحاد و برادری مسلمانان، چه شیعه و چه سنی هستند.

اما امروز اقشار مختلف مردم، گرایش‌های مختلف سیاسی و مذاهب گوناگون اهل‌سنت و شیعه همه باهم برادر هستند و به صورت هم‌افزا در مقابل استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی می‌کنند و مقاومت اسلامی به برکت وحدت و انسجام مسلمانان با عزت و اقتدار هر روز پیشرفت می‌کند که همین امر باعث عصبانیت دشمنان شده است تا بغض و کینه خود را با چنین اقدامات خبیثانه‌ای بروز دهد.

اینجانب این دو جنایت بزرگ را محکوم کرده و از همه مسئولان مربوطه مجازات عاملان تکفیری و تفرقه افکن آن را خواستارم.

یقین داریم که در دوران افول استکبار امریکایی به سر می‌بریم و زمینه‌ها برای برچیده شدن نظام منحوس صهیونیستی مهیا است و دشمنان بدانند که نسخه‌ قرآنی عصبانیت آنها فقط همانی است که خداوند فرمود؛ "قُل موتوا بِغَیظِکُم"؛ چرا که هر روز بر وحدت و انسجام مسلمانان جهان و مذاهب گوناگون افزوده می‌شود و این انسجام و برادری است که کارها را پیش می‌برد و دشمنان به طور حتم محکوم به شکست خواهند بود.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha