سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
صفایی

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با صدرو پیامی حمله تروریستی در حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با صدرو پیامی حمله تروریستی در حرم امام رضا(ع) را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: بدینوسیله اقدام جنایتکارانه فریب خوردگان استکبار جهانی و به شهادت رساندن طلبه جهادگر، حجت الاسلام اصلانی و مجروح شدن دو طلبه ارجمند دیگر و هتک حرمت آستان قدس رضوی را به ساحت مقدس حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و حضرت بقیة الله الاعظم (روحی فدا) و مقام معظم رهبری (دامت برکاته العالیه) و حوزه های مقدس علمیه به ویژه خانواده شهید اصلانی تسلیت عرض می نماییم و برای مجروحان آن حادثه ناگوار آرزوی سلامت و صحت کامل داریم.

بی تردید این نوع توطئه ها و اقدامات که در راستای ایجاد تفرقه و تقابل مذهبی است با هوشیاری جامعه محترم اهل سنت و تشیع نقش بر آب خواهد شد و همگان با وحدت ولایی اسلامی در برابر انحراف و نقشه های شیطانی جهان استکبار مقاومت خواهند نمود.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
جامعه روحانیت ولایت مدار استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha