شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه خراسان / شهید دارایی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر لزوم معرفی سه روحانی حادثه حرم رضوی برای هویت طلبگی، تصریح کرد: دغدغه این سه روحانی بزرگوار در منطقه محروم حاشیه شهر خدمت به مردم بود که ایثارگری را به تمام معنا نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه، در دیدار خانواده شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق دارایی، دومین طلبه شهید واقعه جنایت عناصر تکفیری در حرم مطهر رضوی ضمن تسلیت و تبریک شهادت این روحانی مخلص و ایثارگر و مردمی، با اشاره به شهادت و مجروح شدن سه روحانی در حرم مطهر رضوی در سوم ماه رمضان گفت: دغدغه این سه روحانی بزرگوار در منطقه محروم حاشیه شهر خدمت به مردم بود که ایثارگری را به تمام معنا نشان دادند.

مدیر حوزه علمیه خراسان که در جمع طلاب جهادگر حاضر در منزل این شهید سخن می گفت، اظهار کرد: ایشان حریص برای خدمتگزاری بودند و این تلاش فرهنگی و خدمتی آنان را خسته نمی کرد و کمترین منت و برخوردی با افراد نداشتند. در واقع طبق شاخصه های قرآنی برای پیامبران، دست های پر زحمت و مهربان ایشان بر سر مردم بود.

وی تاکید کرد: این گونه بودن یعنی هویت طلبگی؛ هویت طلبگی را با ارائه این الگوها باید نشان و توضیح دهید.

مدیر حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: از آنجا که این سه بزرگوار به صورت ویژه خدمت و تلاش جهادی داشتند در رسانه و بُعد فرهنگ به عنوان الگو معرفی شوند و در ابعاد مختلف برای ایشان باید کار شود.

وی با بیان اینکه نخبه و استعداد برتر این الگوها هستند، گفت: محکم‌تر صبورتر و پایدارتر از گذشته این مسیر را ادامه می دهیم و روح بزرگ و مقدس ایشان را از خود راضی و خشنود کنیم.

خبر در حال تکمیل است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha