جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ استاندار قم در دیدار با پدر شهید عباس الحسینی گفت: بزرگداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا تاکید بر اهداف متعالی و ارزشهایی است که شهدا برای آن جانفشانی کردند. ملتی که شهادت دارد برای همیشه سربلند و عزتمند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد تقی شاهچراغی در دیدار پدر شهید عباس الحسینی ،گفت: شهدا رسالت خویش را به انجام رساندند و به مقام شهادت رسیدند، امروز باید راه شهدا را با حفظ آرمانهای شهدا ادامه داد.

وی اضافه کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده شهدا، بزرگداشت ارزشهاست و تاکید بر حرکت در مسیر شهدای والامقام است.

شاهچراغی تاکید کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری هر ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. این ملت برای همیشه سربلند و عزتمند است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: ملت ایران قدردان این ایثارگری ها و خونهای شهداست که برای اعتلای دین، عزت، آزادی، استقلال و عزتمند این سرزمین تقدیم شد.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: خانواده های شهدا از جان عزیزانشان گذشتند و بر داغ هجرت جوانانشان صبوری کردند تا امت اسلام سربلند باشد تا انقلاب اسلامی در مسیر تعالی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: دشمنان تحمل این عظمت و اقتدار را ندارند و ما برای حفظ این عزت و اقتدار و حراست از امنیت این سرزمین مقدس هنوز هم شهید تقدیم می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha