یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بهزادی امام جمعه هرمز

حوزه/ امام جمعه هرمز، گفت: مهاجرین افغانستانی، برادرانی عزیز و ارزشی هستند که ایثار و فداکاری آنها در دفاع از مرزهای ایران در دوران دفاع مقدس غیرقابل انکار است و حتی تیپ فاطمیون افغانستانی در مقابله با داعش، خط مقدم را تشکیل دادند و در راه مقابله با داعش شهدای زیادی را تقدیم کردند که نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی امام جمعه هرمز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: پس از گذشت قریب به هشت سال از جنگ ائتلاف عبری، عربی، غربی با مردم مظلوم یمن، عربستان پس از شکست های فراوان، پیشنهاد آتش‌بس ۲ ماهه و رفع محاصره یمن را پذیرفت.

وی افزود: بیش از ۷۰ درصد از منابع نفتی تاسیسات آرامکو عربستان و بخش اعظمی از تاسیسات شیرین‌سازی آب عربستان در پی حملات موشکی انصارالله یمن از بین رفته است.

امام جمعه هرمز، با بیان اینکه ترس و وحشت بر دل این ائتلاف مقابل یمن افتاده است، تصریح کرد: اگر این جنگ ادامه پیدا می‌کرد، تمام تاسیسات نظامی و زیرساختی دشمن از بین می‌رفت و انصارالله یمن در طی این سال‌ها با حملات موشکی خود این مهم را اثبات کرد، به نحوی که برخی از کشورهای همسایه نیز دچار ترس و وحشت شده‌اند.

ترور روحانیون در حرم مطهر رضوی دارای پشت پرده‌ای در خارج از کشور است

حجت‌الاسلام بهزادی ابراز کرد: روز سه‌شنبه، سه نفر از روحانیونی که در حاشیه شهرها در حال ارائه خدمات به مستضعفین بودند، توسط یکی از عاملین تکفیری‌ به شهادت رسیدند، روحانیونی که در طول عمر خود همواره مشغول فعالیت جهادی بودند و هیچ هزینه‌ای برای این فعالیت‌ها دریافت نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه یکی از روحانیون بیش از ۲۰ ضربه چاقو خورده است، خاطرنشان کرد: این ترور، دارای پشت صحنه‌ای است که در خارج از کشور تدوین و مدیریت شده است.

امام جمعه هرمز تشریح کرد: دشمن در تلاش است با شعله‌ور سازی جنگ‌ها و فتنه‌های مذهبی از طرق هتک حرمت مقدسات مسلمانان، به اهداف شوم خود برسد، چرا که تنها با رو در رو قرار گرفتن مسلمانان با هم است که دشمن می‌تواند نقشه‌های پلید خود را اجرایی کند.

حجت‌الاسلام بهزادی، با اشاره به وحدت شیعه و سنی در جنوب کشور، بیان کرد: اینکه فرد ضارب با لباس پاکستانی و افغانستانی وارد حرم مطهر رضوی می‌شود و روحانیون را به شهادت می‌رساند، دارای هدفی خاص است که مردم لازم است آگاه باشند.

وی عنوان کرد: مهاجرین افغانستانی، برادرانی عزیز و ارزشی هستند که ایثار و فداکاری آنها در دفاع از مرزهای ایران در دوران دفاع مقدس غیرقابل انکار است و حتی تیپ فاطمیون افغانستانی در مقابله با داعش، خط مقدم را تشکیل دادند و در راه مقابله با داعش شهدای زیادی را تقدیم کردند که نباید به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha