یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه

حوزه/ مجمع طلاب و روحانیون شهرستان قروه امروز با صدور بیانیه ای شهادت طلبه جهادی شهید اصلانی به دست عمال مزدور استکبار جهانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مجمع طلاب و روحانیون شهرستان قروه امروز با صدور بیانیه ای شهادت طلبه جهادی شهید اصلانی به دست عمال مزدور استکبار جهانی را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد . محمد/۶_۴

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان بار دیگر استکبار جهانی دستان جنایتکار خود را به خون پاک روحانی جهادی و مخلص شهید اصلانی آغشته کردند.

این اقدام وقیحانه بخشی از سناریوی آمریکایی ست که از یک اتاق فرمان دستور می گیرد. در این اقدامات تروریستی و پخش شایعات، اختلافات مذهبی شیعه و سنی و ایران و افغانی هدف گرفته شده است.

آمریکایی ها برای نجات خود از بن بست منطقه ای و در حاشیه قرار دادن کشتار صهیونیست ها در اسرائیل در صدد کشاندن درگیری به داخل ایران و دمیدن بر آتش اختلاف ایرانی - افغانی و شیعه و سنی هستند.

پیشرفت کشور ایران که با نگاه اعتقادی، جهادی و ادای تکلیف دینی شروع شده توقف ناپذیر است و با خون شهدایی همچون اصلانی بیداری ملت های مظلوم جهان، بیشتر خواهد شد و بر هر شاخسار آن، جوانان طلبه شهادت طلب و انقلابی بی شماری، به ثمر خواهد نشست.

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان قروه ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و تعرض به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام، شهادت روحانی برجسته و مخلص شهید اصلانی را به محضر امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، امت حزب الله،خصوصا خانواده عزیزشان تبریک و تسلیت عرض نموده و خواستار پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن هستیم.

مجمع طلاب و روحانیون شهرستان قروه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha