چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شعیب صالحی

حوزه/ امام جمعه بندرخمیر، با ذکر این نکته که تصمیمات سرمایه‌سوز در هرمزگان، استاندار پرتلاش را بیدار کند، گفت: عزل و نصب‌ها در استان هرمزگان، پیام بی‌ثباتی در نظرات و عدم هماهنگی مسئولین را مخابره می‌کند.

حجت‌ الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه بندرخمیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با اشاره به انتظار و امید مردم برای تحول در دولت مردمی و انقلابی، اظهار داشت: تصمیم گیری‌ها در استان هرمزگان به خصوص در حوزه استفاده از نیروی انسانی مومن و انقلابی، بر خلاف موج امید و شادمانی است که نسبت به دولت جدید شکل گرفته بود.

وی، عنوان کرد: برخی تصمیمات در استان هرمزگان، پیام بی‌ثباتی در نظرات و عدم هماهنگی مسئولین در عزل و نصب‌ها را مخابره می‌کند.

امام جمعه بندرخمیر، جوانان مومن و انقلابی هرمزگان را سرمایه‌های گران‌بهای استان دانست و تصریح کرد: با کمال تاسف گاهی اوقات تصمیمات موجب سرمایه‌سوزی می‌شود که این اتفاقات باید استاندار پرتلاش هرمزگان را بیدار کند.

حجت‌الاسلام صالحی ابراز کرد: نگرانی ایجاد شده در میان مردم ناشی از وجود حلقه های بسته و غیر مشرف بر فضای استان در میان گروه‌های مشورتی است که به مسئولان ارشد دولتی استان مشورت می‌دهند.

وی با بیان اینکه استاندار خود را از مشورت با دلسوزان استان بی نیاز نداند، خطاب به مسئولان ارشد استان هرمزگان، گفت: آبروی نیروهای ارزشی که سرمایه های استان هستند را با بی اطلاعی و کم تحرکی به مخاطره نیندازید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha