شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اطلاعیه

حوزه/ مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی در بیانیه ای، هتک حرمت حریم رضوی (ع) محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، با صدور بیانیه ای هتک حرمت حریم رضوی (ع) محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

فِی بُیُوتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَنْ تُرْفَعَ وَیُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ یُسَبِّحُ لَهُ فِیهَا بِالْغُدُوِّ وَالْآصَالِ سوره مبارکه نور آیه شریفه ۳۶

هفت روز از واقعه‌ی تلخ و مصیبت بزرگ هتک حرمت آستان ملک پاسبان امام مهربان و یاور ضعیفان، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌آلاف‌التحیت‌والثنا) گذشت.

حرمی که از بارزترین مصادیق آیه کریمه‌ی فوق و محل تسبیح و بندگی و ذکر تمام مسلمانان از مذاهب مختلف و نمونه عینی اعتصام به حبل الهی است.

چرا که برادران شیعه و سنیِ ایرانی و غیر ایرانی سالیان سال است برای عمل به دستور خداوند در آیه شریفه ۵ سوره مبارکه مائده:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَابْتَغُوا إِلَیْهِ الْوَسِیلَةَ وَجَاهِدُوا فِی سَبِیلِهِ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ

به این مضجع شریف، مشرف و از چشمه جوشان اسلام ناب محمدی (ص) باده‌ی تقوا و مجاهدت نوشیده به فلاح می رسند و روز به روز به این جاذبه معنوی افزوده می شود.

و البته پاداش مجاهدان نزد خدا محفوظ است و چه پاداشی بالاتر از مرگ تاجرانه‌ی شهادت.

اما شگفتا که این پاداش عظیم، مراتب دارد! شهادت در ماه ضیافت الله و در آغوش مولای رئوف با زبان روزه و لبی چون مولای مظلوم، عطشان و به جرم تلبس به لباس پرافتخار سربازی حضرت بقیت الله امام عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، عطیه ای بود که در این رویداد مصیبت بار، نصیب دو روحانی مبلغ و جهادگر، حجت الاسلام و المسلمین اصلانی و حجت الاسلام و المسلمین دارایی(رضوان‌الله‌علیهما) گردید و برگ زرین دیگری را به تاریخ خونبار و افتخارآمیز روحانیت اصیل اسلام ناب افزود و صد البته موجب غبطه‌ی عمیق همه آرزومندان گردید.

مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن عرض تعزیت به ساحت مقدس منتقم اهل بیت (ع) به خاطر این هتک حرمت شرم‌آور، شهادت سرافرازانه‌ی شهیدان اصلانی و دارایی را به قطب عالم امکان حضرت صاحب الامر(ارواحنا فداه)، حضرت امام خامنه ای(مدظله) و عموم مسلمانان جهان و حوزه های مبارکه‌ی علمیه بویژه حوزه‌ی علمیه‌ی خراسان و خانواده‌ی معظم این عزیزان، تبریک و تسلیت عرض نموده و ضمن درخواست شفای عاجل برای جانباز افتخارآفرین این فاجعه، به تمامی دشمنان دین، مذهب و ایران اسلامی اعلام می دارد که این گونه حرکات کور و مذبوحانه، قطعا باعث هشیاری هر چه بیشتر مسلمانان جهان و وحدت و انسجام بیش از پیش اقوام و کشورهای منطقه خواهد شد و قطعا این خون های پاک، فروپاشی و افول آمریکای سفاک و جنایتکار و عوامل ذلیل منطقه‌ای آن را سرعت می بخشد و زمینه ظهور امید منتظران را فراهم خواهد نمود ان‌ شاءالله.

هشتم رمضان المبارک ۱۴۴۳

۲۱/۰۱/۱۴۰۱

مرکز مقاومت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha