پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار مدیر جامعه الزهرا با رئیس المصطفی

در دیدار مدیران جامعة الزهرا علیهاالسلام و جامعة المصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله بر تقویت تعاملات و ارتباطات علمی، آموزشی و پژوهشی این دو نهاد حوزوی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعة الزهرا علیهاالسلام پیش از ظهر امروز با حضور در جامعة المصطفی العالمیه صلی‌الله‌علیه‌وآله با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی عباسی، رئیس این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار با تبریک سال جدید و فرا رسیدن ماه قرآن، بر تقویت تعاملات و ارتباطات علمی، آموزشی و پژوهشی تأکید کردند.

بررسی راهکارهای افزایش پذیرش در بخش بین‌الملل، توجه ویژه به مباحث حمایتی از طلاب بین‌الملل به‌ویژه در بخش خواهران، ارائه برنامه‌های فرهنگی متناسب با طلاب کشورهای مختلف، بازخوانی تبلیغ بین‌الملل با توجه به ظرفیت‌های موجود در جامعة الزهرا و جامعة المصطفی، توجه به ظرفیت دیپلماسی فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه، انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌های همکاری در زمینه‌های تخصصی، تبادل تجربه‌های مدیریتی و اجرایی در بخش‌های گوناگون و پشتیبانی از مصوبات کارگروه تربیتی شورای عالی نهادهای حوزوی از مهمترین مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

گفتنی است:خانم‌ها حقانی معاون پژوهش، ضرابی مشاور عالی مدیر، نجم مشاور مدیر در امور برنامه‌ریزی، حجج اسلام والمسلمین سعیدی معاون اداری مالی، برزو معاون فرهنگی تبلیغی، اندیشه مدیرکل حوزه مدیریت، بنکدار مدیرکل دفتر بین الملل و موسوی تبار مشاور مدیر در امور بین الملل، سرکار خانم برقعی را در این دیدار همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha