شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ محفل انس با قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: به برکت امامین انقلاب اسلامی فرهنگ قرآن در جامعه جا افتاده است، ولی باید برای ترویج بیشتر این فرهنگ تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در محفل انس با قرآن جامعه قرآنی تبریز که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد،گفت: به برکت امامین انقلاب اسلامی فرهنگ قران در جامعه جا افتاده است، ولی باید برای ترویج بیشتر این فرهنگ تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان بهار قرآن کریم است، افزود: قرآن بهار قلوب است و دل‌ها را از کدورت به دور کرده و به آن آرامش داده و شکوفا می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری این مراسم بعد از دو سال تعطیلی کرونایی، ادامه داد: این ماه گستره بی نهایت ضیافت الهی است که باید از فرصت طلایی بهره گیری از قرآن در ماه رمضان استفاده کرد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی، سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به آثار و برکات قرآن کریم در جامعه، گفت: باید زندگی خود را قرآنی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha