جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی با تاکید بر اینکه گروه‌های فرهیخته جامعه اعم از دانشجویان و طلاب پرچمدار «جهاد تبیین» باید باشند، گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت‌الاسلام‌ امیر ابراهیم‌زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های البرز به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان این نهاد، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در این دیدار با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان الکریم، بیان داشت: روزه مصرف کردن جسم برای تعالی روح است.

وی در با تأکید اینکه یکی از وظایف مؤمن مدیریت کار و زمان است، اظهار کرد: در حوزه دانشجویی کار بسیار اما وقت برای انجام کم است لذا نباید تعلل و کوتاهی داشته باشیم.

امام‌جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه با توجه به کار زیاد این حوزه اهمیت اولویت‌بندی دوچندان می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها برای نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مقطع کنونی پرداختن به مسئله مهم «جهاد تبیین» است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی با تاکید بر اینکه گروه‌های فرهیخته جامعه اعم از دانشجویان و طلاب پرچمدار «جهاد تبیین» باید باشند، گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم توانمندسازی مسئولین و کارشناسان نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: باید با برگزاری سیرهای مطالعاتی و جلسات معرفتی و تخصصی در موضوعات مختلف «جهاد تبیین» را تقویت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر لزوم تقویت واحد خواهران در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: در برخی رشته‌ها و دانشگاه نسبت جمعیتی پسران با دختران برابر نیست، لذا در مراکزی که این نسبت متفاوت است باید متناسب‌سازی به جهت اثرگذاری بیشتر صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه نباید اجازه داد غیرت دینی از بین برود، گفت: دانشگاه مرکز علم و آگاهی، بصیرت و معنویت است، لذا باید به این امر توجه ویژه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز در خاتمه بابیان اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه باید احساس امنیت ایجاد کند، گفت: این نهاد باید امن‌ترین جا برای دانشجویان باشد و در عین صلابت از رأفت اسلامی نیز برخوردار باشد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام‌ امیر ابراهیم‌زاده به ارائه گزارش عملکرد و بیان دغدغه‌ها و فعالیت‌ها پرداخت.

در پایان این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج اقامه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha