شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز

حوزه / مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز از طریق پذیرش متمرکز رشته‌های تخصصی سطح ۲ و سطح ۳ برادران از بین طلاب علاقه‌مند به تحصیل، بعد از موفقیت در مصاحبه، پذیرش خواهد کرد.

حجت الاسلام احمد ذاکری، معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز با اشاره به ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از میان فارغ التحصیلان سطح یک و دو حوزه های علمیه جهت تحصیل در این مرکز تخصصی، اظهار داشت: مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز از طریق پذیرش متمرکز رشته‌های تخصصی سطح ۲ و سطح ۳ برادران از بین طلاب علاقه‌مند به تحصیل، بعد از موفقیت در مصاحبه، پذیرش خواهد کرد.

معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز اعلام کرد: مهلت ثبت نام اینترنتی تا ۱۵ اردیبهشت می باشد و طلاب می توانند با مراجعه به سایت paziresh.ismc.ir ثبت نام کنند.

حجت الاسلام ذاکری با اشاره به شرایط پذیرش در سطح ۲ مرکز تخصصی، افزود: ارائه گواهی اتمام یا اشتغال به پایه ۶، کسب شرایط لازم در مصاحبه عمومی و تخصصی و تحقیق از جمله شرایط پذیرش در سطح ۲ است، همچنین طلاب با ارائه گواهی اتمام و یا اشتغال به تحصیل در پایه ۸ و با کسب شرایط لازم در مصاحبه عمومی و تخصصی در سطح ۳ پذیرش خواهند شد.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان مشغول به تحصیل در یک استان در صورتی می توانند در واحد آموزشی تخصصی استان دیگر شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند که قبل از نام نویسی در واحد آموزشی، نسبت به انتقال پرونده تحصیلی خود به استان مقصد و ارائه گواهی تأیید انتقال به مرکز مدیریت استان مقصد اقدام کرده باشند.

معاون آموزش مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز با اشاره به مزایای تحصیل در این مرکز تخصصی برای طلاب، تصریح کرد: اعطای دانشنامه رسمی سطح ۲ و ۳ حوزه علمیه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و بهره گیری از امکانات پژوهشی و تخصصی مرکز از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.

رشته های قابل ارائه در مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز:

سطح۲:

رشته حقوق‌وقضای‌اسلامی

رشته علوم اسلامی گرایش«کلام‌اسلامی»

رشته علوم‌اسلامی گرایش«تفسیر و علوم قرآن»

رشته علوم‌اسلامی گرایش«فلسفه‌اسلامی»

سطح۳:

رشته مشاوره‌اسلامی

رشته مدرسی‌ادبیات‌عرب

رشته فلسفه‌اسلامی

رشته کلام‌اسلامی گرایش«کلام‌تطبیقی‌بین‌الامذاهب»

رشته تبلیغ گرایش«کودک‌ونوجوان»

رشته تفسیر گرایش«تفسیرموضوعی»

رشته امامت گرایش«مهدویت»

رشته اخلاق‌اسلامی گرایش«تربیت‌اخلاقی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha