دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
علی فردوسی

حوزه/ دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم گفت: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر قم چهارشنبه با تقدیر از افراد برتر در چهار بخش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی فردوسی دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر قم چهارشنبه 24 فروردین با معرفی آثار برگزیده در چهار بخش برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفتمین جشنواره ابوذر قم 64 نفر از خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان رسانه‌ای قم آثار خود را در 4 قالب خبر، گزارش، مصاحبه و تک عکس خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در نهایت از بین 312 اثر پذیرش شده 34 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

فردوسی با اشاره به رقابت نزدیک و کیفیت بالای آثار در مرحله نهایی گفت: به منظور دقت بیشتر در این مرحله، داوری آثار بااستفاده از ظرفیت اساتید با تجربه رسانه‌ای توسط سازمان بسیج رسانه (تهران) انجام شد و افراد برتر در 4 قالب مذکور انتخاب شدند.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم گفت: آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره چهارشنبه این هفته در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha