پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فاضل

حوزه/ سرپرست حوزه های علمیه خواهران در دیدار کارکنان مرکز نشر هاجر با تأکید بر این که باید نشر هاجر و خدمات این مرکز هر چه بیشتر و بهتر به طلاب و مدارس شناسانده شود، گفت: مرکز نشر هاجر تبدیل به مأمنی برای بانوان در عرصه پژوهش‌های زن و خانواده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در دیدار کارکنان مرکز نشر هاجر که در دفتر مدیریت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، بر ضرورت شناخته شدن این مرکز از جانب طلاب و مدارس علمیه تاکید کرد.

وی با بیان این که رویکرد مرکز نشر هاجر تاکنون موفقیت آمیز بوده، ولیکن گزارش ها نشان می دهد، نیاز به معرفی هر چه بیشتر به مدارس و طلاب است، اظهار داشت: اهمیت اختصاص دادن بخشی به معرفی این مرکز در سفرهای استانی، احساس می شود.

سرپرست حوزه های علمیه خواهران همچنین با اشاره به نکات و راهبردهایی پیرامون رشد مرکز نشر هاجر، افزود: طراحی جلد و طراحی فضای داخلی کتاب ها باید براساس سلیقه بانوان باشد و تلاش کنیم هزینه های کتب درسی برای طلاب کمتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل ادامه داد: مرکز نشر هاجر باید تبدیل به مأمنی برای بانوان در عرصه پژوهش های زن و خانواده شود.

در ابتدای این جلسه آقای احمد شایانفر، مدیر عامل نشر هاجر به معرفی فعالیت های این مرکز در سال ۱۴۰۰ پرداخت و چشم انداز مرکز نشر هاجر و برنامه های آتی آن را تشریح کرد.

در بخش پایانی جلسه نیز مجموعه ای از کتب چاپ شده مرکز نشر هاجر، به سرپرست حوزه های علمیه خواهران تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha