جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای سیاستگذاری و مشورتی فعالان مهدوی خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه مسئله ظهور برای نجات انسان ها است، گفت: در این واویلای تبلیغات شیطانی آخر الزمانی بر آن اسلام ناب و انقلابی که امروز روی ملاک های عقل، کتاب و سنت تکیه دارد باید کار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری و مشورتی فعالان مهدوی خراسان جنوبی، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) گفت: آنچه که روح برنامه های مهدویت است این است که تمام برنامه های مهدوی که انواع کار های خیر است بر اساس یک نقشه راه به آن باید شکل داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: نقشه راه در برنامه های مهدوی دعای شریف ندبه است که از جایگاه انسان شروع می شود و اینکه خدای حکیم انسان را رها نکرده است و با دقت های ظریفی مسئله رهبری و هدایت انسان را به کسانی سپرده و آنگاه که به صحنه میدانی رسیده انسان بر اساس اختیار و انتخاب که در ذات خود مایع ارزش عمل انسان است اما سوء اختیار و سوء انتخاب بشر را به ۱۸۰ درجه موضع مخالف به خاک سیاه نشانده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ظلم های فراوانی بر بشر شده است که بدترین آن مصادیق در آخرالزمان مشاهده می کنیم، جامعه بشری را درگیر بدترین مشکلات کرده اند و امنیت فکری، ایمانی، زندگی، اقتصادی و جانی را گرفتند، می کشند و ویران می کنند، دعای ندبه را به عنوان نقشه مد نظر قراردهید که باید چطور باید باشد و در چه وضعیتی قرار داریم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در یک طرحی مطابق با نقشه بر روی افکار، اندیشه ها، ایمان و عقیده ها و بر وصول بر اهداف بتوانیم کار کنیم، جامعه بشری را تشنه خواهیم دید که شرط آن تبیین روی ملاک های عقلی، شرعی، کتاب خدا و سنت است، بعد به دنبا آن کسی که انسان را می تواند عزت دهد می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، اظهار داشت: عمل صالح آن عملی است که در یک قاعده و فرمول قرار بگیرد تا منجر به نتیجه شود، عمل خیر بسیار انجام می شود اما عمل صالح کمتر صورت میگیرد.

وی افزود: جامعه بشری تشنه عدالت است، در اربعین حسینی اگر موانع را بردارند در کربلا غوغا می شود، مردم از طریق امام حسین(علیه السلام)حضرت مهدی را می شناسند، آنهایی که در اربعین به کربلا نمی رسند در هر شهری عزاداری برپا می کنند و کشیش مسیحی عصا را می اندازد و بر تربت امام حسین(علیه السلام)سجده می کند.

امام جمعه بیرجند در ادامه بیان کرد: مسئله ظهور برای نجات انسان ها است، در این واویلای تبلیغات شیطانی آخر الزمانی بر آن اسلام ناب و انقلابی که امروز روی ملاک های عقل، کتاب و سنت که تکیه دارد باید کار شود.

وی یادآور شد: مردم الگو می خواهند در حالی که دشمن با کمال کارشناسی تمام توان خود را بر این گذاشته تا نتوانیم الگوی کشور اسلامی را برای جهانیان ارائه دهیم، اگر نسبت به آرمان انقلاب اسلامی الگویی نشان داده شود، جهان تشنه این الگو است، اما دشمن اجازه ارائه این الگو را نداده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بیان کرد: تمام برنامه های مکتب های مادی به رسوایی و بن بست رسیده اند و اینکه دست به کشتن مردم زده اند به این دلیل است که چاره ای ندارند و با کار می توان دروغ های آنها را رسوا کرد، لذا می طلبد متخصصین بر اساس دعای ندبه و شیوه ای که این دعا برای ما نشان می دهد طرح کارشناسی ریخته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید الگویی ارائه داد تا صحنه جهانی را عوض کرد، در پیام ها و نامه هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی نوشتند باعث شده که با وجود کشتن و کور کردن مردم اما هنوز جلیقه زرد ها در فرانسه از میان خیابان ها بیرون نروند، نشان می دهد که مردم جهان تشنه عدالت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha