یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: عرصه تولید به ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار مدیرعامل و مسئولین پتروشیمی خارگ اظهار داشت: عرصه تولید به ویژه تولیدات استراتژیک مانند محصولات پتروشیمی یکی از مؤلفه های قدرت در عرصه اقتصاد ملی و بین المللی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: بعد از انقلاب در عرصه پیشرفت و توسعه صنعت پتروشیمی نظام خیلی موفق بوده به ویژه در عرصه بازرگانی و مدیریت بازار بین المللی و بومی شدن علم و دانش آن این موفقیت بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: حالا کشور ما در عرصه پتروشیمی شرایط بسیار خوبی در سطح جهان دارد و این محصول تلاش دانشمندان، نخبگان، تولیدگران و کارکنان پرتلاش این عرصه است.

امام جمعه بوشهر ابراز کرد: پتروشمی در ایران مایه اقتدار و یکی از مؤلفه های قدرت نظام به ویژه حوزه اقتصاد در فضای ملی و بین المللی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیاری از محصولاتی که در پتروشیمی ها تولید می شود، محصولات زیربنایی است، افزود: توجه به حوزه پتروشیمی یک توجه استراتژیک و راهبردی است و باید خیلی به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: توسعه مراکز پتروشیمی و تولید کالای استراتژیک بین المللی مورد نیاز جهان یک اصل است و باید حمایت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha