جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله جنتی

دبیر شورای نگهبان، تحقق شعار سال را راهگشای مشکلات کشور دانست و گفت: امکانات موجود در جهت تولید به خصوص تولید دانش بنیان بسیج شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله احمد جنتی، عصر امروز (چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱) در جلسه شورای نگهبان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: امیدوارم که مردم عزیز کشورمان از ایام و لیالی مبارک و پربرکت ماه مبارک رمضان بهره برده و خداوند متعال نیز همه ما را مشمول برکات این ماه قرار دهد.

وی افزود: باید هر چه می‌توانیم در این مهمانی بزرگ، وظایف یک مهمان را به خوبی انجام داده و از خدا هم بخواهیم که توفیق دهد تا مهمان خوبی باشیم.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه جوانان از برکات عظیم شب‌های این ماه استفاده کنند، تصریح کرد: امیدوارم که خداوند متعال ما را آمرزیده از این ماه خارج کند و هر آنچه که به بندگان صالحش در این ماه عطا می‌کند، به ما هم عطا کند.

آیت الله جنتی اضافه کرد: خدا به ملت ایران خیر بدهد که در تمام صحنه‌های عبادی و سیاسی حضور پیدا کرده و همواره به وظایف دینی خودشان مانند آنچه که باید در این ماه عزیز انجام دهند، پایبند هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»، گفت: شعاری که برای امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شده، حقیقتاً راهگشای مشکلات کشور است و اگر این شعار محقق شود، وضعیت اقتصادی مردم بهبود یافته و مشکلات تا حد خوبی رفع خواهد شد.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید امکانات موجود در جهت تولید به خصوص تولید دانش بنیان بسیج شود، اظهار کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال در ابتدای سال اعلام می‌کنند باید سرلوحه کار همه مسئولان بوده و تا آخرین روز سال، همه در مسیر اجرای آن حرکت کنند.

آیت الله جنتی در پایان با تسلیت مجدد به مناسبت شهادت دو روحانی معظم در حرم مطهر رضوی، برای آنان از درگاه ایزد منان علو درجات را مسئلت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha