دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، با بیان اینکه در مسیر دستیابی به شعار سال نیازمند تلاش در حوزه جهاد تبیین هستیم، گفت: برای عملی شدن جهاد تبیین و تحقق شعار سال، لازم است تا مجموعه بسیج فعالیت‌های خود را به موسسات دانش بنیان گره بزند.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با بیان اینکه نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش بنیان؛ اشتغالزایی»، نشان دهنده توجه ایشان به اقتصاد و معیشت مردم است، اظهار داشت: تحقق شعار سال، بهترین جهاد تبیین در عرصه امید آفرینی جامعه است.

وی بر لزوم فعال شدن موسسات دانش بنیان کاشان با تفکر بسیجی و جهادی تاکید نمود و گفت: تحقق شعار سال و شکل‌گیری جهاد تبیین نیازمند گره زدن موسسات دانش بنیان با موسسات اندیشه ورز است، چرا که جهاد تبیین تنها با سخنرانی محقق نخواهد شد، بلکه در سایه هنر رسانه و کار تولیدی است که می‌توان به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام پیراسته، با بیان اینکه در مسیر دستیابی به شعار سال نیازمند تلاش در حوزه جهاد تبیین هستیم، مطرح کرد: برای عملی شدن جهاد تبیین و تحقق شعار سال، لازم است تا مجموعه بسیج فعالیت‌های خود را به موسسات دانش بنیان گره بزند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت تمام گروه‌های سیاسی از نماینده جدید ولی فقیه در کاشان، افزود: با توجه به حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان، امیدواریم شاهد تحولات بزرگ در راستای جهاد تبیین و تحقق شعار سال در این شهرستان باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، به موفقیت‌های رئیس جمهور در رفع بعضی از مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: گرچه شخص رئیس جمهور به شعار انتخاباتی خود برای رفع مشکلات مردم عمل کرده است، اما هنوز تحول مدیریتی مورد نظر در زیر مجموعه‌های دولت خصوصا در شهرستان کاشان بوجود نیامده است.

وی بر لزوم تغییر سیستم مدیریتی کاشان با تفکر بسیجی و جهادی تاکید کرد و اظهار داشت: در صورتی تحول در سیستم مدیریتی کاشان با تفکر بسیجی و جهادی شکل پیدا می‌کند که جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد و برای تحقق آن تلاش شود.

حجت الاسلام پیراسته همچنین با انتقاد از عدم استفاده درست از ظرفیت‌های فراوان تاریخی، علمی، فرهنگی و مذهبی کاشان در رشد و توسعه و بالندگی این شهر، خاطر نشان کرد: پیشرفت و توسعه شهرستان کاشان در عرصه‌های مختلف، نیازمند حضور مدیران معنوی و جهادی است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha