دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم تصریح کرد: امروز لازم است که اهالی رسانه، ابوذروار در خصوص جهاد تبیین به فعالیت مجاهدانه بپردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی، عصر امروز طی سخنانی در مراسم اختتامیه هفتمین دوره جشنواره ابوذر استان قم که در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به این که برگزاری جشنواره ابوذر از جمله برکات رسانه ای استان در سال های اخیر بوده است، اظهار داشت: جشنواره ابوذر می کوشد با شناسایی و حمایت از قلم های جوان، هنرمند و در عین حال انقلابی، بستری فراهم کند تا استعدادهای این افراد هر چه بیشتر و بهتر شکوفا شود.

وی افزود: همان طور که ابوذر، صحابی بزرگ رسول الله(ص) با زبان سرخ خود از اسلام دفاع کرد، امروز لازم است که فعالان و اهالی رسانه ابوذروار احساس مسئولیت کرده و در عرصه جهاد تبیین به فعالیت مجاهدانه بپردازند.

وی با تأکید بر لزوم توجه همه جانبه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و تشریح مسایل و اولویت های انقلاب اسلامی در دوره کنونی گفت: در شرایطی که دنیای استکبار با ابزار رسانه به دنبال فتنه افکنی های قومیتی و مذهبی و نژادی در جهان اسلام و از جمله در کشور ماست، بصیرت و هوشیاری و احساس مسئولیت اهالی رسانه می تواند به خنثی شدن توطئه ها و فتنه های دشمن کمک شایان توجهی کند.

سید موسی حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج در پرداختن به اولویت های کشور و انقلاب اسلامی ابراز داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از اتفاقات مبارک و نتیجه تلاش های دوستان در سازمان بسیج رسانه است که ان شاءالله بیش از پیش بتواند منشأ تحول در عرصه رسانه استان قم باشد.

گفتنی است: در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خبرنگاران برتر در ۴ رشته مصاحبه، خبر، گزارش و عکس، از پدران شهدای مدافع حرم، شهید احسان کربلایی پور و شهید سید مصطفی موسوی، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha