پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رستاخیز

حوزه/ امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: گاهی اوقات دشمن بر سر لجاجت خود باقی می‌ماند، اما تلاش مستمر و مقاومت باعث خواهد شد که جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود برسد و عزت ملت روز به روز افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه توکهور و هشتبندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهارداشت: شرایط جامعه اسلامی در دوران امام حسن(ع)، پس از شهادت امیرالمومنین(ع) به گونه‌ای بود که دشمنان اهل بیت با محوریت معاویه، در تلاش برای کسب قدرت بودند.

وی عنوان کرد: امام حسن مجتبی(ع) نیز با نرمش قهرمانانه خود به دشمنان اسلام و اهل بیت اجازه سوء استفاده ندادند.

امام جمعه توکهور و هشتبندی، با اشاره به آغاز ساخت سانتریفیوژ هسته‌ای در ایران، بیان کرد: از دولت مستقر به واسطه ایستادگی در برابر دشمنان و زیاده خواهان قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام رستاخیز، با بیان این نکته که ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان زورگو و زیاده‌خواه، امری حتمی است، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی به پشتوانه ملت و هدایت رهبر معظم انقلاب، روی حق خود پافشاری می‌کند و دشمن ناچار است در نهایت انفعال نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات دشمن بر سر لجاجت خود باقی می‌ماند، اما تلاش مستمر و مقاومت باعث خواهد شد که جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود برسد و عزت ملت روز به روز افزایش پیدا کند.

امام جمعه توکهور و هشتبندی، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی، افزود: لازم است تا بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار مورد مطالعه جدی قرار گیرد و با درس گرفتن از آن، مسئولان به دنبال رفع مشکلات جامعه و مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha