جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1019202
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
حجت الاسلام محسن سالاری

حوزه/ امام جمعه سیریک با بیان این نکته که نباید کشور را معطل مذاکرات کرد، گفت: تجربه تلخ مذاکرات در دولت قبل و معطل بودن اقتصاد کشور به مذاکرات، درس عبرتی برای دولت جدید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیریک، با اشاره به دیدار رمضانی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: طرح موضوع و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله استغفار، اصلی جدی است که لازم است مورد توجه مسئولان و جامعه قرار گیرد.

وی افزود: سجده استغفار در ماه مبارک رمضان، امری بسیار پسندیده است که مسئولان نباید از آن غافل شوند.

امام جمعه سیریک، با بیان این نکته که نباید کشور را معطل مذاکرات کرد، یادآور شد: لازم است که تجربه تلخ مذاکرات در دولت قبل و معطل بودن اقتصاد کشور به مذاکرات، درس عبرتی برای دولت جدید باشد، چرا که باعث عقب افتادگی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها خواهد شد.

حجت الاسلام سالاری، ضمن تاکید بر پرهیز از ایجاد ناامیدی در میان مردم، تصریح کرد: نا امید کردن مردم از دولت، هم به نظام و هم به جامعه آسیب خواهد زد، به همین جهت لازم است تا امیدآفرینی در جامعه در دستور کار متولیان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است که تیم مذاکره کننده ایران در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا و اتفاقاتی که در سطح جهان در حال رخ دادن است، مقاومت کند تا شاهد رخ دادن اتفاقات مثبتی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha