یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ی

حوزه / رئیس ستاد دیه کاشان از جمع آوری ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، شامگاه جمعه در جشن گلریزان کاشان، به پاداش خدمت به نیازمندان بر اساس دیدگاه اسلام و قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند برای کسی که یک قدم برای رفع مشکل یک مومن بردارد، حاجت او را برآورده می کند.

امام جمعه کاشان، به ویژه گی های مثبت جشن گلریزان ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی اشاره کرد و گفت: آزادی زندانیان غیرعمد و دستگیری از نیازمندان، پاداش زیادی در پیشگاه خداوند متعال دارد.

امام جمعه کاشان به آثار مثبت زیارت عاشورا و توسل به حضرت زهرا (س)در رفع گرفتاری ها اشاره و بر ضرورت انس با قرآن و اهل بیت(ع) تاکید کرد.

علی فرزانه، رئیس ستاد دیه کاشان هم از جمع آوری ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این منطقه خبر داد و گفت: این کمک ها توسط خیران و نیکوکاران منطقه کاشان اهدا شده است .

رئیس ستاد دیه کاشان ادامه داد: با کمک خیرین زمینه آزادی بخشی از زندانیان در سال جاری فراهم می شود و هرچه میزان کمک ها افزایش یابد، ستاد دیه نیز کمک های شایانی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته ۱۲۴ زندانی با مجموع بدهی ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

فرزانه با اشاره اینکه کاشان تنها شهرستانی است که ستاد دیه مستقل دارد، افزود: ستاد دیه کاشان ۴ حوزه قضایی آران وبیدگل، نطنز، بادرود و کاشان را زیر پوشش دارد.

ابوالفضل کریمشاهی، عضو ستاد دیه کاشان نیز به پاداش چندین برابری کمک به نیازمندان بر اساس دستورات قرآن اشاره و تصریح کرد: اعتقاد به آیات قرآن مهمترین عامل گذشت از قصاص، خدمت به مردم، کمک به نیازمندان، فقرا و آزادی زندانی غیر عمد است.

این خیر آران و بیدگلی با بیان اینکه انسان در زمان حیات باید اموالش را در راه خدا انفاق کند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که انسان اموالش را در راه کمک به نیازمندان بخشش می کند خداوند هم به اموالش می افزاید.

عضو ستاد دیه شهرستان کاشان در پایان گفت: به خاطر اشتغالی که خیرین و تولیدکنندگان شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل ایجاد کرده اند میزان جرم و جنایت نیز در این منطقه کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

در پایان پس از رونمایی از کتاب «سرباز آگاه زندان امن » و اقامه نماز مغرب و عشا به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، همگی در ضیافت افطاری که با کمک خیرین تدارک دیده شده بود، شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha