یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم افطاری وحدت و مقاومت در پیرانشهر

حوزه/ امام جمعه پیرانشهر گفت: سران مرتجع عرب با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عالم اسلام خیانت کردند. اختلاف های امروز نتیجه حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، ماموستا مصطفی محمودی، عصر یکشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در پیرانشهر برگزار شد، با بیان این که ماه مبارک رمضان، ماه شهادت امام علی (ع) می باشد، اظهارداشت: امام علی (ع) شخصیتی است که نظیر آن وجود ندارد و در این ماه به دست شقی ترین انسان ها یعنی خوارج به شهادت رسید. این فرقه گمراه شب و روز سر به سجده می گذارندند اما کر و کور و لال بودند و اگر خباثت آن ها نبود اسلام بر همه دنیا تسلط می یافت و تنها کسی که می توانست در برابر آن ها بایستد امام علی (ع) بود.

وی افزود: جهان اسلام هرگز نمی تواند راه هدایت را پیش بگیرد مگر این که غده سرطانی صهیونیستی را از بین ببرد.

امام جمعه پیرانشهر ادامه داد: سران مرتجع عرب با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عالم اسلام خیانت کردند. اختلاف های امروز نتیجه حضور رژیم صهیونیستی در منطقه است.

وی تصریح کرد: سران کشورهای مرتجع عرب از ترس این که ملت هایشان قیام کنند به جهان کفر پناه برده اند؛ هر کسی با کافر دست دوستی بدهد خود نیز کافر است. رهبر انقلاب بشارت داده اند که در کمتر از ۲۵ سال آینده اسرائیل نابود خواهد شد، البته منظور نابودی جهان یهود نیست بلکه از بین رفتن دولت جعلی اسرائیل است.

ماموستا محمودی گفت: ما از خداوند متعال می خواهیم که با دوام و قدرت بخشیدن به انقلاب اسلامی ریشه صهیونیزم را برکند.

مشکل دشمن یک مذهب نیست

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام حسن رهبر با اشاره به اهمیت وحدت و جهاد تبیین، اظهارداشت: جهان اسلام امروز در یک جنگ نابرابر قرار دارد و در جلوی چشم همه، اروپایی ها که ادعای حقوق بشر دارند قرآن کریم را آتش می زنند و این نشانگر ترس آن ها از قدرت اسلام و قرآن است.

وی اضافه کرد: مشکل دشمن یک مذهب نیست، بلکه از اسلام می ترسد و لذا می بینیم نقشه های مختلفی برای اِشغال کشورهای اسلامی کشیده اند، و لذا جهاد تبیین برای افشای چهره دشمن وظیفه همه ما است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر افزود: دشمن امروز مسائل اعتقادی را هدف قرار داده و آن را به مسائل اقتصادی گره می زند و لازم است برای تقویت بنیه های اعتقادی تلاش کنیم.

وی حمله به وحدت مسلمین، بنیان های خانواده و امنیت جهان اسلام را از دیگر اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: امروز وظیفه ماست که ابعاد مختلف دین مبین اسلام را برای مردم تبین کنیم.

همه مسلمین برای آزادی قبله اول جهان اسلام تلاش کنند

ماموستا شریفی هم با بیان این که مسجد الاقصی جزو مقدسات مسلمین است، گفت: قبل از مکه مکرمه، مسجد الاقصی قبله مسلمین بود و امروز باید به دست مسلمانان آزاد شود.

مدیر مدرسه علمیه صلاح الدین ایوبی پیرانشهر اضافه کرد: خداوند متعال به ما هشدار می دهد که اگر از یهود تبعیت کنیم از هدایت الهی بی نصیب خواهیم ماند، لذا باید با اطاعت از خداوند در جهت آزادی قدس و خلاص این مکان مقدس از دست استعمار تلاش کنیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha