دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: مداحان در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و با توجه به اینکه در مجالس اهل بیت(ع) شرکت می کنند می توانند دستاوردهای جمهوری اسلامی را در این چهل و سه سال برای مردم بازگو کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در دیدار رمضانی با جمعی از مداحان استان سمنان اظهار داشت:مداحان در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و با توجه به اینکه در مجالس اهل بیت(ع) شرکت می کنند می توانند دستاوردهای جمهوری اسلامی را در این چهل و سه سال برای مردم بازگو کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: به گفته امام راحل(ره) حفظ نظام از اوجب واجبات است و تبیین دین می تواند در مضامین شعری مداحان انجام شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) هستیم یک تلاش مضاعف می خواهد تا فضائل و مناقب این حضرت در این ایام ماه مبارک بیشتر از زبان مداحان برای مردم گفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی خاطرنشان کرد: استفاده از برکات ماه مبارک رمضان را مغتنم برشماریم تا از کسانی باشیم که از دست خدای متعال در روز عید فطر جایزه دریافت کنیم.

وی گفت: مداحان که مدال نوکری و خادمی اهل بیت(ع) را بر گردن دارند باید جایگاه خود را در موضوع جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است پیدا کنند و به فعالیت بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مداحان می توانند با نشر نکات شعری و مضامین شعری زیبا با یکدیگر به دیگر عزیزان مداح کمک کنند تا مجالس اهل بیت(ع) پرشور تر برگزار گردد.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس این مداحان بودند که جبهه و مراسمات شهدا را با شور برگزار می کردند و امروز می توانند قسمت عمده ای از موضوع جهاد تبیین را پیگیری کنند.

در این مراسم که با حضور تشکل های بسیج مداحان و کانون مداحان استان سمنان برگزار شد برخی مداحان از مشکلات این قشر و فعالیت های انجام شده پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha