پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مظاهری

 سخنگوی جشنواره نسل فیروزه‌ای ازحضور ۴۰ هزار نفر روزه اولی و سازماندهی  هزار و ۵۰۰ گروه تربیتی در قالب جشنواره نسل فیروزه‌ای استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان با تشریح ابعاد جشنواره نسل فیروزه ای، گفت: این جشنواره در ماه مبارک رمضان ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح مساجد استان اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره ۴۰ فعالیت در قالب هشت عرصه علمی و آموزشی، عبادی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، ورزشی و تفریحی، سازندگی و خدمت‌رسانی در دستور کار پایگاه‌های بسیج استان قرار دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط و پویایی در سطح مساجد اصفهان بیان کرد و افزود: از ۵۳۰۰ مسجد استان ۳‌هزار مسجد جامعه هدف این برنامه هستند که حدود ۱۷۰ هزار نفر از نونهالان و نوجوانان و جوانان را زیر پوشش قرار می دهد.

وی با اشاره به آغاز طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان اضافه کرد: در این مدت ۷۰۰ کلاس کمک درسی در سطح مساجد استان تشکیل شده و جامعه فرهنگیان استان به صورت جهادی در این عرصه حضور دارند.

سخنگوی جشنواره نسل فیروزه‌ای اعلام کرد: بیش از ۷۰۰پایگاه سینما مسجد هم در قالب این جشنواره راه‌اندازی و در این برنامه‌ها فیلم‌های ارزشی و فرهنگی روز سینمای ایران اکران شد.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری افزود: جشنواره روزه اولی‌ها در استان ویژه دختران پایه سوم و چهارم و پسران پایه هفتم و هشتم اجرا شد که در مجموع حدود ۴۰هزار نفر در این برنامه ها شرکت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha