چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم رژه روز ارتش در ارومیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ارتش کشورمان نسبت به همه نیروهای مسلح در دنیا ممتاز است، گفت: ارتش ایران تفاوتی بسیار فاحش با دیگر ارتش‌های جهان دارد و آن، حفاظت از دین مبین اسلام و دفاع از استقرار احکام الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلین سید مهدی قریشی، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح آذربایجان غربی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تثبیت ارتش در حقیقت اقتدار انقلاب اسلامی را حفظ کرد و توطئه دشمنان را ناکام و طرحی راهبردی را برای دفاع همه جانبه و صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران تدبیر کردند.

وی افزود: لشکریان خدا برای دفاع و استقرار احکام الهی در جهان به میدان جنگ می‌روند و از همین روست که جایگاه ارتش در نظام اسلامی ایران در اوج است.

امام جمعه ارومیه ابراز کرد: رابطه نیروهای مسلح با فرمانده کل قوا یک رابطه صمیمی و ولایتمدارانه بوده و این مسئله یکی از نمودهای اعتقادی و دینی بودن نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید الذین آمنو یقاتلون فی سبیل الله و … نیروهای الهی و جنود الهی در راه خدا جنگ می کنند، اما دیگران نیروهای شیطان هستند و بزرگترین تفاوت بین نیروهای مسلح ما با کشورهای دیگر حرکت در مسیر استقرار حاکمیت الله است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا، نگاهی پدرانه و توام با عطوفت و مهر به فرماندهان ارتش دارند و از این روست که عشق و ارادت فرماندهان به فرمانده کل قوا به صمیمیت و تبعیتی بی مثال انجامیده است.

نماینده ولی فقیه در پایان تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تفاوتی بسیار فاحش با دیگر ارتش‌های جهان دارد و آن، حفاظت از دین مبین اسلام و دفاع از استقرار احکام الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha