شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار رفیعی اتانی

 حوزه / فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در جهاد تبیین باید وظیفه و رسالت خود را متوجه شویم و به آن عمل کنیم و در صحنه رزم جدید بجنگیم و بدانیم در عرصه اندیشه و باور اگر درست رفتار کنیم به ماندگاری کارها منجر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، شب گذشته در دیدار با مدیران خبرگزاری ها و سردبیران نشریات استان قزوین که در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد، گفت: فرمان جهاد تبیین از سوی ولی فقیه صادر شده است؛ ایشان صحنه های مختلف را دیده و در دوران مبارزه در صف اول قرار داشته و به آنچه گفته اند عمل کرده اند و در دوران تثبیت نظام هم حضورشان تعین کننده بوده و اگر جهاد تبیین را ضروری می دانند با هدف و برنامه بوده است.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به این که بیانیه گام دوم از اسناد ماندگار است، ادامه داد: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اثرگذاری بر افکار عمومی و فریب ملت ایران با اتخاذ شیوه‌های مختلف، یکی از برنامه‌های مهم دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و جهاد تبیبن، خنثی‌کننده‌ این توطئه‌ و حرکت دشمن محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: قرار گرفتن جهاد در کنار تبیین به معنای یک تلاش مستمر و پرانگیزه، برای بیان حقایق و آرمان‌های بزرگ انقلاب به منظور ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین می‌تواند افکار صحیح را در جامعه منتشر کند و پاسخ واقعی به مشکل‌ها و ابهام‌آفرینی‌ها در فضای مجازی و جامعه ارایه کند و در این زمینه جهاد به معنای واقعی صورت گیرد.

سردار آتانی اظهار کرد: جهاد تبیین نباید در حد یک شعار باقی بماند، بلکه باید موضوع بیانیه گام دوم انقلاب که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است در آن تبیین شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: از رسانه ها انتظار داریم قدرت تحلیل و تفسیر مردم و مخاطبان را ارتقا بخشند و دشمن را معرفی کنند و مراقب باشند تا در شناخت جبهه خودی متحد باشیم.

سردار آتانی عنوان کرد: در جهاد تبیین باید وظیفه و رسالت خود را متوجه شویم و به آن عمل کنیم و در صحنه رزم جدید بجنگیم و بدانیم در عرصه اندیشه و باور اگر درست رفتار کنیم به ماندگاری کارها منجر می شود.

جهاد تبیین نباید در حد یک شعار باقی بماند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha