پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / همایش مدیران، اساتید و کادر مدارس علمیه استان همدان

حوزه / قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: بحث ورود میدانی در تمامی مدارس سطح استان و پیگیری تاسیس ۶ مدرسه امین (نوع یک) در کل استان از اولویت های کاری امسال حوزه علمیه می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید سعید بطحائیان، قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، شب گذشته در نشست مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه استان همدان، با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های آیت الله موسوی اصفهانی، اظهار داشت: بخشی از کارها به صورت روزمره در حال انجام است و ضروری است تا با قوت هر چه بیشتر استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری خود، یادآور شد: اولین اولویت کاری بنده، بحث ورود میدانی در تمامی مدارس سطح استان و گفت‌وگو با اساتید، کادر و طلاب است.

حجت الاسلام بطحائیان با بیان اینکه این کار از یکی از مدارس شروع شده و تا به حال ۶ جلسه نیز با ارکان مدرسه برگزار شده است، مطرح کرد: در کنار صحبت با تک‌ تک اساتید، کادر و طلاب، اقدام به ارزیابی کتبی نیز کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه برای هر مدرسه، یک پرونده مکتوب تفصیلی تدوین خواهد شد، گفت: خواهش بنده از مدیران و کادر مدارس استان این است که در جلسات آتی این مسئله را از بنده مطالبه کنند و نسبت به بازدیدهای میدانی از مدارس و تدوین پرونده‌های تفصیلی، برای آشنایی با نقاط ضعف و قدرت، تاکید داشته باشند.

حجت الاسلام بطحائیان افزود: دیگر اولویت کاری، پیگیری تاسیس ۶ مدرسه امین (نوع یک) در کل استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha