جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / همایش مدیران، اساتید و کادر مدارس علمیه استان همدان

حوزه/  هم‌اندیشی مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه استان همدان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر و قائم مقام مدیر حوزه استان، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، شب گذشته هم‌اندیشی مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه استان همدان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر و قائم مقام مدیر حوزه استان در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد.

در شروع این جلسه آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان گزارشی از روند انتخاب قائم مقام مدیر حوزه استان ارائه کرد و از همه اساتید و مدیران مدارس استان خواست تا در رسیدن به اهداف مورد نظر و نقطه مطلوب، حجت الاسلام بطحائیان را همراهی کنند.

در ادامه تعدادی از اساتید و کادر مدارس به عنوان نمایندگانی از سطح استان، به بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها، مطالبات و راهکاری خود پرداختند.

حجج اسلام احمدی اصل به عنوان نماینده اساتید سطح عالی، امیدی نژاد نماینده کادر مدارس، زارعی نماینده مدیران مدارس و مرادی نماینده اساتید سطح یک در این نشست به سخنرانی پرداختند.

مسائل مربوط به معیشت طلاب و اساتید، توجه به نخبگان حوزوی و حمایت از طلاب، لزوم ایجاد منابع پایدار برای حوزه، استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیت در عرصه کارهای فرهنگی در سطح استان، اهمیت ارتباط بیشتر اساتید با طلاب از مهم ترین موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

در ادامه جلسه نیز نماینده ولی فقیه در استان، با تقدیر از آیت الله موسوی اصفهانی، بر لزوم همراهی و همکاری با حجت الاسلام بطحائیان تاکید کرد و گزارشی نیز از اقدامات شورای حوزه استان ارائه نمود.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان به عنوان آخرین سخنران این گردهمایی هم از اولویت‌های کاری خود و پیگیری هایی که برای ایجاد مدارس امین نوع یک در همدان انجام شده است، گفت.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha