چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسسه امام خمینی

مهلت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ویژه خواهران و برادران تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب برای سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دوره حضوری این موسسه ویژه برادران در ۱۳ رشته از جمله فلسفه، کلام، تاریخ، روان‌شناسی، علوم سیاسی، علوم تربیتی، علوم قرآنی، اخلاق، ادیان، اقتصاد، حقوق، مدیریت و جامعه‌شناسی برگزار می‌شود.

دوره نیمه‌حضوری این موسسه نیز ویژه برادران و خواهران در هفت رشته برگزار می‌شود که شامل فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی، روان‌شناسی است.

مزایای شرکت در دوره‌های این موسسه آموزشی و پژوهشی شامل امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته‌های علوم انسانی با رویکرد اسلامی، دریافت دانش‌نامه رسمی کارشناسی وزارت علوم، پرداخت شهریه به دانش‌پژوهان دوره حضوری و آشنایی طلاب با مبانی اندیشه‌های اسلامی در رشته‌های علوم انسانی می‌شود.

اتمام سطح یک حوزه علمیه تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه و موفقیت در آزمون کتبی و سنجش استعداد تحصیلی از مهم‌ترین شرایط پذیرش متقاضیان شرکت در دوره‌های کارشناسی این موسسه است.

شهر مقدس قم، تهران، شیراز و یزد به عنوان تحصیل متقاضیان دوره حضوری در نظر گرفته شده است و همچنین محل برگزاری آزمون شهر قم، مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، بناب، اهواز و بابل خواهد بود.

مهلت ثبت نام در دوره کارشناسی این موسسه تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شده است و آزمون کتبی در تاریخ جمعه ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های «۰۲۵۳۲۱۱۳۶۲۸»، «۰۲۵۳۲۱۱۳۶۱۸» و «۰۲۵۳۲۱۱۳۶۶۴» تماس حاصل کنند یا به محل ثبت‌نام در این موسسه به آدرس قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)،‌ مدیریت پذیرش مراجعه کنند.

متقاضیان همچنین جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای آزمون می‌توانند به سایت پذیرش به نشانی اینترنتی « http://paziresh.iki.ac.ir» مراجعه فرمایند.


انتهای پیام/۳۱۳/۶۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha