شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام زارعی

 حوزه / نشست هم اندیشی ائمه جماعات ومبلغین دانشگاه های استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام منصور زارعی، ظهر امروز در جمع ائمه جماعات و مبلغین دانشگاه های استان قزوین که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، گفت: آنچه که امروز برای اقشار جامعه مهم است این که بتوانیم سیره وسبگ زندگی ائمه معصومین (علیهم الاسلام) را در همه عرصه های مختلف تهذیبی را در خود و جامعه ساری و جاری کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به برکات و فیوضات ماه رمضان پرداخت و عنوان کرد: مبارک رمضان نیز از زمان‌هایی است که جزء زمان‌های خاص برای درخواست از خداوند است. وقتی خداوند برای بنده کاری را واجب می‌کند و بنده آن کار واجب را انجام می‌دهد؛ در جایگاه بالاتری از بندگی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: روزه موجب توجه بیشتر به خالق هستی است، وقتی انسان در ماه مبارک رمضان روزه می گیرد و در مسیر عبادت و اطاعت ار پروردگار از اذان صبح تا اذان مغرب از خوردن و آشامیدن و مبتلات روزه پرهیر می کند و در تمام شبانه روز از آنچه که خدای متعال نمی پسندند پرهیز می کند رابطه او را با خالق هستی تقویت می کند.

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: اگر بخواهیم بین درسهای ماه مبارک رمضان بزرگترین، بهترین و کاملترین درس را انتخاب کنیم ،درس عبودیت و بندگی است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به موضوع جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: دشمن از اینکه انقلاب اسلامی ایران روزبه روز بزرگ‌تر و قوی‌تر شده و بر عزتش افزوده می‌شود و به سمت آرمان‌ها و اهداف بلندش حرکت می‌کند، احساس خطر کرده است که در این راستا رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمان جهاد تبیین را به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب صادر کردند.

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: امروز جبهه حق نیازمند تبیین است و باید کار آمدی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها به خوبی تبیین شود

وی، تولید محتوا در فضای مجازی از سوی روحانیون و مبلغین را بسیار با اهمیت دانست و عنوان کرد: شما روحانیون و مبلغین که در زمان شیوع بیماری کرونا هیچ گاه فعالیتهای تبلیغی و فرهنگی را فراموش نکردید و به خوبی در میدان بودید، باید فعالیتها فرهنگی و تبلیغی را در فضای مجازی ادامه دهید.

دکتر سید علی قاسم زاده، سرپرست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین هم با اشاره به رسالت خطیر روحانیون در فضای دانشگاه، استفاده از ظرفیت روحانیون و عالمان دینی را از مهم ترین اولویت های دانشگاه در راستای سالم سازی این نهاد علمی دانست.

وی در ادامه با اشاره بر اهمیت پرداختن به مسائل روانی دانشجویان، برخورداری از ابزار لازم و مهارت های روانشناسی تبلیغ را از ملزومات روحانیون عزیز در این فضا دانست.

امروز جبهه حق نیازمند تبیین است

امروز جبهه حق نیازمند تبیین است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha