یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شورای فرهنگ عمومی خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی هم جهت با ارزش های انقلاب اسلامی، افزود: باید نمایشگاه ها و پاساژهای خاص پوشاک اسلامی تدارک دیده شود تا دسترسی مردم برای خرید آسان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بالغ بر ده سال است که مسأله معیشت مردم و اشتغال آنها را مطرح می کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب امسال را نیز پیرامون اقتصاد و معیشت مردم نامگذاری کرده اند، بیان کرد: برای تحقق شعار سال باتوجه به اینکه دغدغه مردم نیز هست، باید فرهنگ کار و اشتغال در کشور ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خاطرنشان کرد: کارگروه های مقدماتی پیرامون محوریت شورای فرهنگ عمومی استان فعال هستند که از نخبگان و متخصصان همان موضوع دعوت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به مسأله عفاف و حجاب، اظهار کرد: پیرامون این موضوع با استفاده از رسانه ها و فضای مجازی اقدامات لازم صورت گیرد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در چندین دیدار با رئیس جمهور از ایشان درخواست شد به ادارات و سازمان ها در زمینه عفاف و حجاب قالبی را ارائه بدهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی هم جهت با ارزش های انقلاب اسلامی، افزود: باید نمایشگاه ها و پاساژهای خاص پوشاک اسلامی تدارک شود تا دسترسی مردم برای خرید آسان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha