پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محفل جز خوانی خواهران کنگان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) کنگان، گفت: وظیفه امروز زنان در مسیر خودسازی، آشنایی خود و خانواده شان با فضای مجازی و آسیب‌های آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محفل جزء خوانی شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور سیده زهرا موسوی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کنگان در پایگاه حضرت معصومه(س) بنک برگزار شد.

موسوی در این محفل اظهار داشت: در مسیر مراقبت و خودسازی موانعی از جمله، افراط در رفت و آمد، الگوی‌های نامناسب، محیط ناسالم، فضای مجازی و طمع ورزی، وجود دارد که در ادامه به آن ها پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه افراط در رفت‌وآمد باعث حساسیت، حسادت و دخالت می‌شود، گفت: برای برطرف شدن دومین مانع، الگو قرار دادن حضرت‌ زهرا(س) در زنان و در مردان امام علی(ع) است چرا که اگر در زندگی انسان‌های کامل الگو قرار داده نشوند، فرد از محیط مسموم و آلوده تاثیر می‌پذیرد و به فضای مجازی که اعتیاد آور و باعث پرخاشگری و بیماری‌های روحی روانی و ضعف اعتماد به نفس را به دنبال دارد، اعتماد می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) کنگان در خصوص از بین بردن طمع ورزی در انسان خاطر نشان کرد: امام علی(ع) در این رابطه می‌فرمایند: "بزرگترین ثروت قناعت است" چرا که بدست آوردن چیزهای خوب، استفاده درست از فرصت‌ها است، اما طمع ورزی مانع رسیدن به خودسازی می‌شود.

وی تاکید کرد: وظیفه امروز زنان در مسیر خودسازی، آشنایی خود و خانواده شان با فضای مجازی و آسیب‌های آن است.

همچنین موسوی در این مراسم ضمن یادآوری پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران، از فرمانده پایگاه حضرت معصومه(س) تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha