سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ب

حوزه / گردهمایی معاونان آموزش مدارس علمیه کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نراق و قمصر، در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در گردهمایی معاونان آموزش مدارس علمیه کاشان، آران وبیدگل، نطنز، نراق و قمصر، در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان بر ضرورت اهتمام به تربیت طلاب اندیشه ورز و مسلط به مهارت های تبلیغی و علمی تاکید کرد و گفت: جایگاه علمی و تهذیبی طلاب باید در شأن حوزه علمیه کاشان باشد.

وی، بر ضرورت آموزش زبان های عربی، انگلیسی، چینی، اسپانیولی و ترکی به طلاب تاکید کرد و افزود: با توجه به پذیرش حوزه، مدیران و معاونان مدارس علمیه در نمازهای جمعه، مساجد، مدارس و دانشگاه ها تعریف جامع و کاملی از حوزه را ارائه کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان بر تقویت بر تقویت فرهنگ قرآن محوری تاکید کرد و ادامه داد: برای آموزش های کاربردی و مهارتی طلاب از اساتید مجرب و توانمند استفاده شود.

حجت الاسلام ابوذر شورابیان، معاون آموزش حوزه علمیه کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، به شروع زمان بندی امتحانات پایان سال و حضوری شدن تمامی امتحانات اشاره کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه کاشان به طرح‌های ابتکاری معاونان آموزش مدارس در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: برای آسان سازی ثبت نام‌های شفاهی، انتخاب واحد، تعریف استاد، آزمون و امتحانات و کاهش حجم کار بعضی از معاونان آموزش مدارس علمیه اقدام به طراحی نرم افزارهای جدی کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha