دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1020148
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
جلسه مدیران حوزه های یزد

حوزه/ در جلسه‌ای با حضور مدیران مدارس علمیه استان یزد، راه‌های جذب و پذیرش متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه از یزد، در جلسه‌ای که در دفتر مدیریت حوزه با حضور مدیران مدارس علمیه استان یزد برگزار شد، راه‌های جذب و پذیرش متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد در این نشست اظهار داشت: حوزه علمیه به عنوان متولی تبلیغ، آشنا کردن و جذب افراد با استعداد جهت تحصیل در مدارس علمیه ضروری است تا از تمام ظرفیت‌ها در این عرصه استفاده نمایند و نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: با همه ائمه جمعه استان یزد در رابطه با پذیرش در حوزه‌های علمیه مشورت شده و ضمن درخواست همکاری، به صورت مستمر پیگیر آن در سراسر استان هستیم.

استاد حوزه علمیه یزد عنوان کرد: یکی از راه‌هایی که در جهت آشنا کردن افراد با استعداد با حوزه علمیه می‌توان مد نظر قرار گیرد به تصویر کشیدن حال و هوای معنوی و ناب طلبگی‌ است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ایده‌آل ترین راه‌ها در این عرصه آن است که خود طلاب، اساتید و کادر مدارس، شخصا وارد میدان شوند و نسبت به تبلیغ حوزه اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس بیان کرد: مناسبت‌هایی مانند عرفه، محرم و ماه مبارک رمضان، بهترین بستر جهت تبلیغ و آشنا کردن اقشار مختلف با فضای حوزه‌های علمیه است که ضروری است به نحو احسن از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در انتشار خبر پذیرش حوزه‌های علمیه، یادآور شد: به منظور تبلیغ هرچه بیشتر پذیرش حوزه علمیه، در تماسی با رئیس شبکه تابان یزد ضمن تاکید بر همکاری بین صدا و سیمای استان با حوزه، مقرر شد تا در شب‌های قدر نسبت به تعیین زمان و چگونگی تولید محتوا هماهنگی با حوزه علمیه انجام شود.

انتهای پیام-/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha